پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۴۲۵
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

فکرشهر: عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: درخواست ما از قوه‌قضائیه این است که بدون مسامحه با اغتشاشگران و رهبران آن‌ها برخورد قانونی لازم را انجام دهد.

به گزارش فکرشهر از فارس، حسن شجاعی نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر، گفت: نکته‌ اولی که در اغتشاشات اخیر باید به آن توجه شود، جدا شدن صف اغتشاشگران و معترضین است، چرا که به‌ هر حال، شرایط اقتصادی نامناسب باعث نارضایتی بخشی از مردم جامعه شده‌است.

وی افزود: در گذشته نیز اعتراضات اقشار مختلف مردم نسبت‌ به برخی موارد به‌ صورت مسالمت‌آمیز برگزار شده‌ است، بنابراین می‌خواهم بگویم که باید حق اعتراض را به رسمیت شناخت و زیرساخت‌های آن را نیز فراهم کرد.

شجاعی تصریح کرد: در کنار این، مردم عزیز ما با اغتشاش و برهم زدن امنیت مخالفند؛‌ چرا که دود برهم خوردن امنیت به چشم مردم عزیزمان خواهد رفت که طبعاً قابل تحمل نیست.

وی تأکید کرد: مسلماً باید با اغتشاشگران برخورد قانونی صورت گیرد و درخواست ما از قوه‌قضائیه این است که بدون مسامحه با اغتشاشگران و رهبران آن‌ها برخورد قانونی لازم را انجام دهد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تسامحی که در گذشته در برخورد با اغتشاشگران و رهبران آن‌ها به خرج دادیم، باعث شده که امروز جسارت این اغتشاشگران از رهبرانشان نیز بیشتر شود، لذا قوه‌قضائیه باید با اغتشاشگران و رهبران آن‌ها در هر لباسی، برخورد کند.

وی با اشاره به خساراتی که توسط این افراد به اموال عمومی وارد آمده است، اظهار کرد: طبعاً خساراتی که توسط اغتشاشگران به اموال عمومی مردم وارد می‌شود، توسط خودِ این افراد باید جبران شود.

نماینده مردم ابهر در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نکته اصلی این است که اگر برخورد مناسب با این افراد صورت نگیرد، به طور قطع در آینده اغتشاشگران به خود این جرأت را می‌دهند تا به نحوی شدیدتر به اموال مردم آسیب و خسارت وارد کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر