پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۴۳۲
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵

فکرشهر: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در ۴۳ سال انقلاب ایثار و مجاهدت کرده و با همه مشکلات و تنگنا‌ها پای کار نظام استوار ایستاده است.‌

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، حمید رضا حاجی بابایی در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در مصلی جمعه بوشهر اظهار داشت: ملتی که برای خدا قدم بردارد سختی‌ها بر او آسان می‌شود ملت‌هایی که در راه خدا قدم برداشته اند به طور مداوم آزمایش می‌شوند. پس باید همیشه آماده ایثار و جانبازی در راه خدا باشند.

وی افزود: اگر کسی بپندارد که تا دیروز انقلابی بوده است و دیگر تکلیفش را انجام داده، اما امروز سکوت کند هیچ چیزی از انقلابی گری در دست ندارد.

حاجی بابایی گفت: مردم ایران از دانش آموزان تا همه مسئولان  یکپارچه پای کار انقلاب ایستاده و انقلابی هستند جز عده‌ای قلیل که در هر فرصت دنبال مشکل آفرینی برای کشور و نظام هستند.

وی افزود: ملت ایران در ۴۳ سال انقلاب ایثار و مجاهدت و ایستادگی کرده اند، آن‌ها با  نظام و انقلاب و شهدا و دین خود مشکلی ندارند ملت ایران از برخی مسئولان به علت عملکرد ضعیف نقد دارد، ولی در همه صحنه‌های انقلاب پای کشور ایستاده است.

حاجی بابایی گفت: رکن اصلی کشور برای حفظ نظام مردم هستند و مسئولان باید مردم را راضی کنند و در بخش اشتغال و ازدواج جوانان به مشکلات رسیدگی کنند.

وی در ادامه افزود: نجات یک کشور فقط در آموزش و پرورش است. اگر می‌خواهیم کشور پرافتخار باشد باید به آموزش و پرورش برسیم. باید به معلمان رسیدگی کرد و تجهیزات آموزشی فقط وسیله است باید به شکلی عمل کرد که معلم گل سر سبد جامعه باشد.

حاجی بابایی گفت: اگر نظر رهبر انقلاب در آموزش و پرورش اجرا شود آسیبی به کشور نمی‌رسد. فرزندان ما سرمایه کشور هستند. آموزش و پرورش و معلم و دانش اموز بالاترین سرمایه و در خدمت نظام هستند.

وی افزود: دشمن با این جا‌ها کار دارد با مدرسه و دانشگاه کار دارد باید این موضوع را درک کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت‌های توسعه اقتصادی در ایران اسلامی مثبت و رو به پیشرفت وآمریکا از این توسعه نگران و هراسان است.

حاجی بابایی ر افزود: امروز دولت و مجلس شورای اسلامی قدرتمندانه در تلاش برای حل مشکلات اقتصادی کشور هستند و پیشرفت‌های خوبی نیز حاصل شده است.

وی تاکید کرد: اگر حرکت اقتصادی جمهوری اسلامی مثبت نبود آمریکا نیازی به این توطئه‌ها و اقدام‌ها نداشت. آمریکا به دنبال این است که ملت ایران به جای اول خود بازگردد ولی این خیال باطلی است که هیچگاه عملیاتی نمی شود.

حاجی بابایی با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: دشمن متوجه بود که حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای می تواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند و ملت ایران در یک جهش اقتصادی قرار گیرد به همین دلیل تصمیم گرفتند قله ایران را با فتنه ۸۸ به دره تبدیل کنند و آمریکایی که گوشه گیر شده بود وارد میدان شد.

وی  ادامه داد: امروز ۹۰ درصد مشکلات اقتصادی ما به فتنه ۸۸ برمی گردد و امسال وقتی آمریکا در گوشه رینگ و در پنج به علاوه یک راهی بجز پیروزی ایران ندارد این توطئه را راه انداخت.

حاجی بابایی گفت: درست در موقعیتی که اربعین حسینی در دنیا غوغا کرد و رئیس جمهور قرار بود به شانگهای سفر و موفقیت ایران رقم بخورد آمریکا با نوکر بی جیره و مواجب خود عربستان توطئه دیگری رقم زد.

وی با بیان اینکه آمریکا می داند راههای نظامی برای حمله به ایران بسته است اظهار داشت: امروز موشکهای دوربرد ایران همه جا را تحت الشعاع خود قرار داده و هر نقطه را می تواند بزند و هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را ندارد به همین دلیل با برنامه ریزی تلاش کردند که ایران را با ایرانی بزنند.

حاجی بابایی با بیان اینکه درصد زیادی از عده‌ای که وارد اغتشاش‌ها شده اند جوانان هستند گفت: اینها فرزندان ما هستند و آنها را به دامان ملت می آوریم تا برای مقابله با آمریکا مورد استفاده قرار دهیم.

 وی تاکید کرد: اگر قرار بود نیروهای نظامی ما نظامی عمل کنند یک روز کار همه تمام بود اما نیروهای نظامی ما دوست ندارد اینگونه عمل کنند، آنها دوست دارند شهید بدهند اما جوان ایرانی را به دامان انقلاب بیاورند.

حاجی بابایی گفت: ملت ایران توطئه دشمن را می شناسد و باید پرقدرت و پرشتاب حرکت کند و مسئولان جمهوری اسلامی نیز باید بدانند که این نظام  حاصل خون هزاران شهید است و خیانت و سوء استفاده از این کشور ظلم بزرگی به این ملت است.

وی افزود: هرکسی مسئولیت می گیرد اگر نمی تواند مانند مردم زندگی کند کنار برود این مملکت شهادت، صداقت و امام زمان (عج) است که ۴۳ سال پای انقلاب ایستاده است.

حاجی بابایی گفت: میلیون‌ها جوان مانند شهید حججی هستند آنها می خواهند این شهیدان را با برادرانشان بزنند، اما ملت ایران بیدار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر