شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۴۳۸
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

فکرشهر: امام جمعه بوشهر خطاب به آمریکایی‌ها گفت: اگر می‌خواهید توان واقعی ایران اسلامی را ببینید باید تاریخ دفاع مقدس، حماسه آفرینی شهید نادر مهدوی و دستگیری تفنگداران آمریکایی را به یاد آورید.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: آمریکا و مزدوران او با تهاجم رسانه‌ای می‌خواهند فکر جوان و نوجوان ایرانی را وارونه کنند تا از انقلاب، رهبری، هویت دینی و ملی خود جدا شوند، اما به طور یقین این آرزو را به گور خواهند برد.
 
وی ادامه داد: توان استکبار جهانی به انجام عملیات‌های تروریستی و کشتار مردم بی پناه محدود می‌شود و در مقابل عزم و اراده ملت ایران ناچیز است.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استکبار جهانی هنوز مردم ایران را نشناخته است، آمریکا بدون شناخت ملت ایران جنگ تحمیلی را راه انداخت و در خیلج فارس ادعای ابرقدرت دریایی داشت اما دیدید نیرو‌های مسلح ایران در دریا با آن‌ها چه کردند.
 
صفایی بوشهری افزود: ایران مملکت مملکت امام حسین (ع) است و اگر رهبر معظم انقلاب فرمان دهد همه در میدان با اتحاد و انسجام حاضر خواهند شد و بزرگ‌ترین ضربه را به پیکره استکبار خواهند زد.
 
وی با اشاره به تهاجم ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی، ادامه داد: استکبار جهانی اندیشه اصحاب جمل، صفین و نهروان را دارد و در تلاش است ملت ایران را مانند مردم کوفه از رهبری جدا کنند، اما این ملت بصیر هیچ‌گاه رهبری خود را تنها نمی‌گذارند.
 
امام جمعه بوشهر عنوان کرد: ملت ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب با تمام توان ایستاده و با قدرت تمام در مقام دفع این تهاجمات قرار دارند و پیروز این نبرد نیز ملت ایران خواهند بود.
 
وی با اشاره به اینکه قدرت آمریکا رو به افول است، گفت: جهان کنونی آگاه، بصیر و ملت ایران با بصیرت هستند و از وطن خود دفاع می‌کنند و اجازه نمی‌دهند داعش بر این ملت سیطره پیدا کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر