جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۴۳۹
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

فکرشهر: نماینده کرج در مجلس با اشاره به اتفاقات روز گذشته در کرج گفت: اینها نه اعتراض است و نه حتی اغتشاش، محاربه با امنیت مردم است، این جنایت‌های بی‌رحمانه، یک هدف یعنی جنگ داخلی، خونریزی، کشتار و ویرانی ایران را دارد.

به گزارش فکرشهر از انتخاب، مهدی عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در یاداشتی با اشاره به اتفاقات اخیر در کرج، گفت: اینها نه اعتراض است و نه حتی اغتشاش، محاربه با امنیت مردم است. این جنایت‌های بی‌رحمانه، یک هدف یعنی جنگ داخلی، خونریزی، کشتار و ویرانی ایران را دارد.

به راحتی اسلحه را از فاصله نزدیک به سمت پلیس مجروح و بی دفاع نشانه می‌گیرد و آن دیگری به همان تن بی رمق لگدپرانی می‌کند.

این می‌تواند کار مردم عادی باشد؟

اینها را به اسم مردم کرج نزنید، بله مردم انتقاد و مطالبه دارند و اعتراض برای بهبود اوضاع و با هدف اصلاح ایرادات نه با هدف تخریب و خونریزی و ویران‌سازی کشور.

افرادی که تجمع دیروز را لیدری کرده و به خون و خشونت کشاندند نه مردم عادی بودند و نه حتی اراذل و اوباش معمولی، بلکه اغلب آنها که غیر کرجی بودند و از اطراف به این نقطه فراخوان شده بودند خرابکاران حرفه‌ای بودند که با طراحی و برنامه‌ریزی قبلی اقدام نموده،‌ ماشین‌های پر از سنگ را به منطقه آورده و خون ریختن و آدم کشتن برایشان عادی و شبیه تفریح بود مثل بازیگران بازی‌های مجازی.

افرادی که به ماشین‌های عبوری مردم سنگ‌پرانی کرده و راه عبور مردم را با خشونت تمام سد می‌کنند و پلیسی که برای بازکردن راه اقدام می‌کند را بی‌رحمانه به خون می‌کشند و جوان بسیجی مدافع امنیت را مظلومانه به شهادت می‌رسانند و پرچم مقدس کشور را با بی‌حرمتی به پایین می‌کشند چه نامی می‌توان برایشان گذاشت؟

و چگونه باید با آنها برخورد کرد؟ درصورت مماشات با اینگونه رفتارهای خونبار، وضعیت کشور چگونه خواهد شد؟

امنیت و آرامشی باقی خواهد ماند؟

اگر بی‌ثباتی و ناامنی فراگیر شود دیگر این دسته و آن گروه و موافق و مخالف نمی‌شناسد همه را به نحوی در بر می‌گیرد و این کشتی را به دست طوفان حوادث می‌سپارد.

مطالبه از قوه قضائیه و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، تدبیر به موقع و اقدام سریع، جدی و بازدارنده جهت حفظ حریم امنیت عمومی کشور است.

این رفتارها چقدر آشناست، در طول تاریخ تا همین اواخر در سوریه و عراق و افغانستان و... دور تا دور ایران، ایرانی که محور و جزیره ثبات و امنیت در منطقه بوده است، می‌خواهند این محور و تکیه‌گاه را متزلزل کنند، درست در شرایطی که ایران مقدمات یک رشد_اقتصادی را فراهم کرده و برای حل معضلاتِ انباشته شده در طول یک دهه گذشته خیز برداشته بود، می‌خواهند مانع حرکت آن شوند، می‌خواهند کشور را دچار فرسایش و فروپاشی کنند به خیال خام خودشان؛ بدانید ایران چون همیشه در کوران حوادث استحکام و اقتدار می‌یابد و با تدبیر، از دل تهدیدها، فرصت خواهد ساخت اما شما باید تاوان پس دهید.

این رفتاری که توسط شبکه_سعودی و شبکه متعلق به خاندان سلطنتی استعمار پیر پشتیبانی می‌شود چقدر آشناست همانهایی که یک منتقد را ریز ریز کردند و مدعیان حقوق بشر هم به سرعت ساکت یا خریداری شدند، همانها که در طول قرن‌های گذشته با چپاول و استثمار ملت‌های دیگر، برای خود امپراطوری کذایی دست و پا کردند و در یک قلم، با ایجاد قحطی ساختگی، جان میلیون‌ها ایرانی را مظلومانه ستاندند.

تا کی باید با مالکان آنها بویژه آل سعود سفّاک مماشات کرد؟ تا هر روز با انواع و اقسام حیله‌ها، بذر خشونت و سیاهی و نفرت را در جامعه بکارند و خون و خصومت درو کنند؟
مطالبه از شورای عالی امنیت ملی برخورد_قاطع با آمرین و عاملین اصلی ترویج خشونت و ترور و تعرض به حریم امنیت کشور است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر