شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۴۷۰
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: امروز حضور میلیونی مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تمام دسیسه ها و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد و خواب های آشفته آنها را بر هم زد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با اشاره به اینکه ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: با گذشته بیش از ۴ دهه از انقلاب اسلامی، تقابل همه جانبه انقلاب اسلامی با استکبار آمریکا چشم انداز این صفحه تقابل بسیار گسترده تر شده است و از سوی دیگر هیمنه و ابهت پوشالی آمریکا و همچنین مزدوران آنها غرب آسیا رو به افول و نزول است.

امام جمعه گناوه افزود: امروزکه به عنوان ۱۳ آبان و روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده ایران اسلامی بار دیگر شاهد حضور پررنگ دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در سراسر کشور است.

وی گفت: امروز حضور گسترده و با بصیرت مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان تقلا و تنفس مصنوعی کسانی که به اغتشاشات کمک می دهند قطع می شود.

وی گفت: در ۱۳ آبان امسال ملت ایران علیرغم همه مشکلات در راهپیمایی حضور گسترده یافتند تا دیگر شاهد جرثومه های اراذل و اوباش در کف خیابان نباشیم و دانش آموزان و دانشجویان بابصیرت و مردم وفادار به نظام، انقلاب و ولایت بار دیگر برگ زرینی را در کارنامه درخشان خود ثبت و ضبط کردند و بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

امام جمعه گناوه گفت: حضور میلیونی مردم امروز تمام دسیسه ها و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد و خواب های آشفته آنها را بر هم زد.

وی ادامه داد: اگر دانش آموز و دانشجویی و جوانانی تحت تاثیر احساسات و هیجانات وارد خیابان می شود به فرموده رهبری فرزندان ما هستند و حساب این افراد را باید با کسانی که به دنبال خدشه دار کردن امنیت کشور هستند متفاوت و جدا کرد.

امام جمعه گناوه گفت: امروز به برکت خون شهدا، حضور و هوشیاری نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی و رهبری انقلاب و مردم با بصیرت علیرغم همه دشمنی ها ی دشمنان و هجمه گسترده در این ۴۵ روز نتوانسته اند که امنیت کشور ما را خدشه دارند کنند و اگر کسانی به دنبال خدشه دار کردن امنیت کشور ما هستند بدانند که ما تمام جایگاه های آنها را ناامن خواهیم کرد.

رکنی حسینی خاطرنشان کرد: امروز کسانی که وارد خیابان می شوند باید حساب خود را از حساب دشمنان ملت جدا کنند.

وی گفت: نقش آمریکا در اغتشاشات اخیر به وضوح مشخص و قابل مشاهده است و در بیانیه سپاه پاسداران و سازمان اطلاعات منتشر شد اکتشافات مهمی در این بیانیه وجود دارد که به تعبیر رهبری نشان می دهد دشمن برای شهرهای ایران برنامه ریزی و طراحی گسترده ای آغاز کرده اما همه این نقشه ها با آگاهی، بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی و حضور در عرصه ملت ایران نقش بر آب خواهد شد.

حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: این واقعیتی است که میان اغتشاشات و تحولات منطقه ای رابطه واقعی وجود دارد و ما نباید به این موضوع اغتشاشات صرفاً به یک مسئله داخلی نکاه کنیم و آنچه از شواهد بر می آید این است که این حوادث یک پروژه پیچیده بین المللی و منطقه ای طراحی شده از سوی نظام استکباری و دشمنان انقلاب و نظام تاسلامی است اما با حضور گسترده امروز مردم این طراحی نیز نقش بر آب خواهد شد.

امام جمعه گناوه اضافه کرد: ۱۳ آبان حادثه مهم تاریخی که جوانان باید بیشتر بر آن تجزیه و تحلیل و دقت کنند و در این مورد تولید محتوا و جهاد تبیین داشته باشند.

وی گفت: آمریکا همواره با توطئه های مختلف در کشور ما دخالت داشته و امروز نیز در اغتشاشات در حال مداخله است و همواره در مقابل ملت ایران ایستاده و در حال حاضر نیز ایستادگی و توطئه می کندولی باید بداند که ملت ایران اینها را در حافظه تاریخی فراموش نخواهد کرد و در وقت مناسب به تعبیر رهبری انتقام خود را از همه بدخواهان و در راس آنها استکبار جهانی و آمریکا خواهد گرفت.

امام جمعه گناوه بیان کرد: امروز نیز ملت ایران در حال شهید دادن است و طلبه مظلوم، بسیجی، امام جماعت را مظلومانه به شهادت می رسانند و ملت نجیب و صبور این روزهای پراغتشاشات و پر فتنه را سپری خواهد کرد.

وی گفت: صبر انقلابی در برابر همه حتاکی ها، توهین ها، فحاشی ها و هتک حرمت ها راهبرد نظام اسلامی است ولی باید بدانند این صبر انقلابی ملت روزی به سر خواهد آمد و همه جرثومه ها را از کف خیابان ها جمع خواهند کرد.

وی به دیدار رهبری با دانش آموزان اشاره کرد و گفت: رهبری توصیه فرمودند هر کس در هر کاری که هست و مسئولیتی بر عهده دارد وظیفه دارد که باید به وظایف خود عمل کند تا مشکلات حل شود و ملت به آرزوی نهایی خود خواهند رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر