جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
کد خبر: ۱۲۶۴۷۴
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

فکرشهر ـ خانوم کوچیک: ‌تصمیمات این روزهای مدیران تصمیم گیر گاهی آنقدر عجیب و غریب است که مرغ پخته ی روی برنج پاکستانی هم خنده اش می گیرد و روی همان برنج پهن می شود که چرا مدیران تصمیم گیر و تصمیم ساز فقط تا نوک دماغ خود را می بینند و به عواقب ماجرا نگاه نمی کنند!

‌گاهی اقدامات آن قدر خنده دار است که اصلا کسی مسوولیت آن را قبول نمی کند و گردن آن یکی نهاد بالادستی خود می گذارد. مثلا همین نبستن فضای مجازی! به همین «ایتا» و «سروش» که هزار تلگرام و واتساپ و اینستاگرام قربانش رود قسم تان می دهم همان طور که در اقدامی جهادی، رسانه های استکبار و استعمار را بستید، پیام رسان های خودمان را هم از چند جهت جغرافیایی کات کنید تا مردان ما اندکی به بنیان گرم خانواده خود بپردازند.

‌یعنی آقای مدیری که فقط دستور استفاده ایتا و سروش را داده، نمی داند که در بخش استیکرهای ایتا و سروش هم استیکرهای مستهجن قلب قرمز و امثالهم وجود دارد؟ آیا متوجه نیست که می شود کلمات چند منظوره «دوستت دارم» و «چی پوشیدی» را در همین پیام رسان هم نوشت و کارهای اداری را انجام داد!؟

‌اقای مدیران جديد دولت جدید تا دیر نشده، دوشاخه «ایتا» و «سروش» و «گپ» و «بعله» را از پریز فیبر نوری بکشید تا اتفاق خاصی نیفتاده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر