پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتستان به تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقای شاخص‌های امنیتی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: شاخص‌های امنیتی شهرستان دشتستان مطلوب است.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان به مناسبت هفته قوه قضائیه با همراهی بخشدار آبپخش از دادگاه عمومی بخش آبپخش بازدید کرد.\n\nفرماندار دشتستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهیدان حادثه هفتم تیر اظهار داشت: شهید دکتر بهشتی از عناصر تاثیر گذار در پیروزی انقلاب اسلامی بود و نقش پررنگی در تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی داشت.
کد خبر: ۱۲۶۷۴
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتستان به تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقای شاخص‌های امنیتی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: شاخص‌های امنیتی شهرستان دشتستان مطلوب است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان به مناسبت هفته قوه قضائیه با همراهی بخشدار آبپخش از دادگاه عمومی بخش آبپخش بازدید کرد.

\n\n

فرماندار دشتستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهیدان حادثه هفتم تیر اظهار داشت: شهید دکتر بهشتی از عناصر تاثیر گذار در پیروزی انقلاب اسلامی بود و نقش پررنگی در تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی داشت.

\n\n

ارسلان زارع شاخص‌های امنیتی شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با تلاش نیروهای امنیتی و همراهی مردم، شاخص های امنیتی در سطح شهرستان مطلوب است.

\n\n

زارع شاخص امنیتی بخش آبپخش را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با تلاش رئیس دادگاه عمومی، بخشدار، شهرداری و شورا، نیروی انتظامی و بسیج شاخص امنیتی بخش آبپخش مطلوب است و یکی از بخش‌های برتر استان از لحاظ امنیت محسوب می شود.

\n\n

ارتکاب جرم در بخش آب‌پخش بسیار کم است

\n\n

بخشدار آبپخش نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت:شهید دکتر بهشتی از نیروهای وفادار حضرت امام(ره) و از ستون‌های انقلاب اسلامی بود که به واسطه خدمات ارزشمند به نظام اسلامی مورد غضب منافقین کوردل قرار گرفت و راست قامت جاودانه تارخ شد.

\n\n

علی مردانلو به شاخص‌های امنیتی بخش اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه ارتکاب جرم در بخش بسیار کم است و امنیتی پایدار در سطح بخش حکمفرما است و جا دارد از همه عزیزان دخیل در بخش امنیت قدردانی کنیم.

\n\n

مردانلو افزود: البته مردم آبپخش از فرهنگ بالایی برخوردارند و در رابطه با مسائل حاشیه ساز و ضد فرهنگی ورود نمی‌کنند و در کاهش جرم نقش بسزایی دارند.

\n\n

مردم آبپخش بافرهنگ و اصیل هستند

\n\n

به نوشته ی مهر، رئیس دادگاه عمومی بخش آبپخش نیز در این دیدار با تبریک قوه قضائیه اظهار داشت: قوه قضائیه همواره تلاش می کند با عدالت رفتار کند و در خدمت مردم باشد و مشکلات آنها را برطرف کند.

\n\n

احمدرضا دامی افزود: خوشبختانه مردم آبپخش بافرهنگ و اصیل هستند و همواره در مختومه شدن پرونده ها، همراه ما هستند.

\n\n

دامی بر تعامل سازنده و مطلوب با قوه مجریه تاکید کرد و گفت: خوشبختانه تعامل سازنده و مطلوبی بین قوه قضائیه و قوه مجریه در شهرستان و بخش برقرار است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر