جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۸۹۵
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری تأمین تجهیزات بیمارستان های حوزه انتخابیه، گفت: هفت مرکز درمانی در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم تجهیز می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم جمیری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست خود با معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: پیرو بازدیدهای میدانی صورت گرفته از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم و جمع بندی کمبودها و نواقص موجود، فهرستی از تجهیزات مورد نیاز این مراکز تهیه شد و بنده برای تأمین این تجهیزات که ضروری و حیاتی هستند نشستی با معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان داشتم.

وی ادامه داد: پیرو بازدیدهای صورت گرفته از مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر، فهرستی از ضروری‌ترین تجهیزات و کمبودهای این مرکز تهیه شد که دستگاه‌های اتوکلاو پلاسما، الکتروشوک، سی تی اسکن انژکتور، مانیتور پرتابل و NST دوقلو از جمله این کمبودها است و برای تهیه آنها به حدود ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم بیان کرد: بیمارستان شهر عالیشهر نیز از جمله مراکز درمانی استان بوشهر است که توسط شرکت عمران عالیشهر ساخته شده و برای راه اندازی نیاز به تجهیزات دارد.

وی گفت: مرکز بهداشت شهر عالیشهر با توجه به افزایش جمعیت و مراجعه روستاهای همجوار جوابگوی مردم منطقه نیست و برای رفع مشکلات مردم هر چه سریع‌تر باید بیمارستان تجهیز و راه اندازی شود.

جمیری اذعان کرد: در شهرستان‌های گناوه و دیلم نیز پیرو بازدیدهای میدانی از بیمارستان‌های امیرالمومنین (ع)، سوانح و سوختگی گناوه و بقیه الله (عج) دیلم و نظرات کارشناسی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، به تجهیزاتی از جمله سی تی اسکن، رادیولوژی دیجیتال، رادیولوژی پرتابل، سی آر م، ماموگرافی و اتو آنالایزر نیاز است که به صورت مکتوب به وزارت بهداشت ارائه شد.

وی اظهار داشت: در سفر وزیر محترم بهداشت به استان بوشهر از بیمارستان تخصصی قلب بوشهر و مرکز غربالگری سرطان بازدید شد و دکتر عین اللهی قول مساعد دادند تجهیزات مورد نیاز این مراکز را تأمین کنند.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با معاون محترم درمان وزیر بهداشت فهرست نیازمندی‌های ضروری مراکز درمانی حوزه انتخابیه به تفکیک و به صورت مکتوب ارائه شد و معاون وزیر قول مساعد دادند با تأمین بودجه لازم در خصوص تأمین این تجهیزات اقدام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر