جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۸۹۷
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: طی یکسال اخیر روند الحاق اراضی ملی به محدوده روستاهای این شهرستان رضایت بخش بوده که امیدوارم برای تأمین مسکن مورد نیاز جامعه این مهم شتاب بیشتری بگیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی صبح پنج شنبه در نشست کمیته تصویب طرح بازنگری روستاهای خیاری و انبارک از توابع شهرستان تنگستان با اشاره به خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان بوشهر، افزود: الحاق اراضی ملی به محدوده روستاها و ایجاد امکانات رفاهی نظیر آسفالت معابر روستایی، ایجاد بوستان، زمین چمن مصنوعی و غیره، از مهاجرت روستاییان به شهرها در شهرستان تنگستان کاسته است.

وی ۷۰ درصد جمعیت شهرستان تنگستان را روستانشین عنوان کرد و ادامه داد: این شهرستان در حالی که همجواری با شهرستان‌های بوشهر، دشتی و دشتستان دارد، اما بخاطر ظرفیت‌ها و جذابیت‌هایی توانسته مهاجرینی از شهرها به سمت روستاهای خود جذب کند.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه میزان درخواست زمین جهت تأمین مسکن از سوی مردم بالاست، خواستار تسریع در الحاق اراضی ملی به محدوده روستاها شد و افزود: برای جلوگیری از زمین‌خواری و تصرف عدوانی باید اراضی مورد نیاز روستاییان جهت واگذاری به متقاضیان در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر