شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۹۳۹
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر گفت: مسئولان شهرستان دیر برای خود مشاور رسانه‌ای داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، یونس باربرز ظهر پنج شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر اظهار داشت: هدف اصلی دشمنان تجزیه ایران است که کور خوانده‌اند، ایران اسلامی روز به روز قوی‌تر شده است.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه امسال متفاوت‌ترین راهپیمایی ۱۳ آبان را داشتیم، افزود: امنیت خط قرمز نظام است و نمی‌شود در این مسئله تسامح و تساهل کرد.

وی بیان کرد: هرکس در هر پست و مسئولیتی ترک فعلی انجام داد که تبدیل به نارضایتی عمومی و مشکلات اجتماعی و امنیتی شود در آن دخیل است.

باربرز با تاکید بر اهمیت دادن به مقوله پدافند غیرعامل، عنوان کرد: ادارات خود حفاظتی و خود مراقبتی محیطی را جدی بگیرند و در بحث پایش تصویری توجه جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: سرمایه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی اعتماد مردم است و اعتماد بیشتر موجب مشارکت بیشتر آنها در صحنه‌های مختلف نظام می‌شود.

فرماندار شهرستان دیر گفت: ادارات در راستای وفاق اجتماعی و امیدآفرینی تلاش و برای خدمت و جلب رضایت مردم از هم سبقت بگیرند.

وی افزود: در جنگ اقتصادی باید به مردم اعتماد و از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت کنیم.

باربرز با اشاره به اینکه اقدامات رسانه‌ای مکمل فعالیت‌های ادارات است، تاکید کرد: رؤسای ادارات برای خود مشاور رسانه‌ای داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر