سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۹۶۹
جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

فکرشهر: درکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ویژه شهرستان دشتی به مشکلات ۱۸ بنگاه اقتصادی رسیدگی شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان بوشهر به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر و با حضور فرماندار شهرستان دشتی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک‌های عامل مسائل و مشکلات اقتصادی شهرستان دشتی در حوزه صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی وگردشگری و ... مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

به گفته مهدی صفوی تا کنون پیگیری‌ها واقدامات متعددی برای تکمیل و به بهره رسیدن طرح‌های صنعتی استان ازجمله طرح شرکت کربنات کلسیم اکباتان در دشتی صورت گرفته که توانسته است باعث تسریع در روند رفع مشکلات و افزایش اشتغال و سرمایه‌گذاری شود.

وی افزود: این طرح صنعتی در زمینه آهک هیدراته، کربنات کلسیم و آهک میکرونیزه با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۴۰ هزار میلیون ریال و اشتغال ۹۷ نفر طبق پیگیری‌های صورت گرفته با رفع مشکل تامین برق مورد نیاز، پیش‌بینی افتتاح و بهره‌برداری رسمی آن در دهه فجر امسال خواهد بود.

در این جلسه به مشکلات بنگاه‌های تولیدی در زمینه زیرساختی، تسهیلات بانکی، امور اراضی، محیط زیست، تامین برق و ... رسیدگی و نسبت‌به رفع مشکلات مربوط تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف شد.

در ادامه مدیرکل صمت استان به همراه معاون استاندار و فرماندار شهرستان دشتی از چند واحد تولیدی صنفی شهرستان بازدید و از نزدیک مسائل ومشکلات هریک از آن‌ها شامل درخواست تسهیلات بانکی وغیره را مورد بررسی کارشناسی قرار داده و تصمیم‌های لازم را جهت توسعه و رونق اقتصادی آن شرکت‌ها اتخاذ کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر