چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۹۹۲
جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۹

فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: بارش شدید باران و تگرک ۲۳۴ میلیارد تومان خسارت به واحد‌های مسکونی و بخش‌های برق، کشاورزی و دام استان وارد کرد.

به گزارش فکرشهر از استانداری بوشهر، کورش دهقان بیان کرد: فعالیت دو سامانه بارشی در استان بوشهر در هفته گذشته و اواسط هفته جاری باعث بارش‌های خوبی در بیشتر نقاط استان شد که در برخی نقاط شدت بارش‌ها که همراه با تندباد‌های لحظه‌ای بود، باعث آبگرفتگی معابر عمومی و خسارت به بخش‌های مختلف شد.

وی افزود: همچنین بارش تگرک باعث خسارت به محصولات کشاورزی در شهرستان‌های دشتی و دشتستان شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به میزان خسارت به بخش‌های زیربنایی، مسکونی و کشاورزی گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد در جریان بارش باران و تگرگ هفته گذشت یک‌هزار هکتار اراضی کشاورزی شهرستان‌های دشتی، دشتستان، جم، گناوه و دیلم ۱۹۱ میلیارد تومان خسارت دیدند.

وی همچنین به خسارت‌های وارد شده به خطوط انتقال و توزیع برق استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در این حوزه ۲۶ میلیارد تومان به تاسیسات برق‌رسانی استان خسارت وارد شد.

دهقان از خسارت ۱۷ میلیارد تومانی به بخش مسکونی به سبب بارش باران و تگرگ و آبگرفتگی منازل خبر داد و گفت: در مجموع ۲۳۴ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های برق، کشاورزی و دامی و واحد‌های مسکونی استان وارد شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان و ادامه بارش‌ها طی امروز و فردا توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای جلوگیری از  خسارت به بخش‌های گوناگون اندیشیده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر