پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۰۲۲
جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

فکرشهر: تیم های شهدای حیات داوود گناوه و فولاد هرمزگان به جمع چهار تیم برتر مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر جوانان فوتبال ساحلی کشور راه یافتند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مسابقات گروه دوم لیگ برتر جوانان (زیر ۱۹ سال) فوتبال ساحلی کشور که با شرکت پنج تیم به میزبانی بندرگناوه آغاز شده بود شامگاه جمعه  با انجام دو دیدار پایان یافت.

در دیدار اول تیم های شهرداری چلیچه شهرکرد و وحدت چمران ماهشهر در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم چلیچه با نتیج پرگل ۱۲ بر سه به پیروزی رسید.

تیم های فولاد هرمزگان و شهدای حیات داوود گناوه دیدار پایانی را برگزار کردند که در پایان بندرعباسی ها با نتیجه چهار بر دو میزبان را شکست دادند و به عنوان تیم اول به مرحله نهایی صعود کرد.

دیدار این دو تیم در وقت قانونی با نتیجه دو بر دو خاتمه یافت و به وقت اضافی کشیده شد که نماینده هرمزگان با زدن دو گل در مجموع با نتیجه چهار بر دو به برتری رسید.

فولاد هرمزگان و شهدای حیات داوود گناوه به ترتیب با کسب ۱۱ و ۸ امتیاز به دور نهایی لیگ برتر جوانان فوتبال ساحلی کشور صعود کردند. 

تیم هاکان کرمانشاه دیگر تیم شرکت کننده در این گروه بود که بدون هیچ بردی در رده آخر قرار گرفت.

این مسابقات در دو گروه و هر گروه به میزبانی یک تیم به صورت مجتمع در شهرهای گناوه و یزد برگزار شد که دو تیم برتر این گروه‌ها برای کسب مقام قهرمانی باید با هم رقابت خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر