چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۳۱۲
سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: شهرستان تنگستان رتبه اول طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در سال اخیر در بین شهرستان‌های استان بوشهر به خود اختصاص داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی صبح سه شنبه در نشست شورای تأمین مسکن شهرستان تنگستان اظهار داشت: شهرستان تنگستان رتبه اول طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی را شامل ۴۰۷ واحد، در سال اخیر در بین شهرستان‌های استان بوشهر به خود اختصاص داد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: برای سال جاری نیز با رشدی حدود دو و نیم برابر، یک هزار واحد مسکن روستایی در سطح شهرستان احداث خواهد شد که هم‌اکنون این پروژه عظیم در حال اجراست.

مقام عالی دولت در تنگستان در این نشست از تلاش‌ها و اقدامات به موقع بانک‌های شهرستان و مجموعه بنیاد مسکن در شهرستان و استان تقدیر و تشکر کرد.

لطفی با تاکید بر عدم سختگیری در پرداخت تسهیلات متقاضیان توسط بانک‌ها، تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با پروژه احداث هزار واحد مسکن روستایی بویژه بانک‌ها، برای سرعت بخشیدن به پروژه و همکاری با متقاضیان، نهایت تلاش خود را انجام دهند.

فرماندار یادآور شد: بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات مرتبط با طرح‌های مختلف شهرستان اعم از ساخت مسکن، بهسازی مسکن، اشتغال، قرارگاه جوانی جمعیت و فرزند آوری، نهایت همکاری را با شهروندان داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر