جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۳۲۱
سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به توقیف خودروی حامل مواد مخدر گفت: پنج نفر متهم که در پوشش خانواده اقدام به حمل مواد مخدر می‌کردند دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ عباس علی‌یاری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخورد نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

وی مقابله و مبارزه با مواد مخدر را یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و ادامه داد: پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم افزود: مأموران انتظامی پلیس مبارزه با شهرستان اخباری مبنی بر حمل محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی و خاکی این شهرستان دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر و مأموران ایست و بازرسی شهید موسوی جهت بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران هنگام کنترل محورهای فرعی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

علی یاری افزود: راننده پژو به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب و پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی، قاچاقچیان مواد مخدر عرصه را بر خود تنگ دیده و خود را تسلیم پلیس کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی پژو، مقدار ۲۶ کیلو گرم مواد افیونی از نوع حشیش که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف و تعداد پنج نفر متهم که در پوشش خانواده اقدام به حمل و جابجایی محموله را از استان‌های شرق کشور به طرف استان‌های غرب کشور را داشتند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: متهمین دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر