چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۳۳۰
سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۹

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۱۲ نفر کاهش‌یافته است.

به گزارش فکرشهر، حسن ملکی‌زاده با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری در استان بوشهر به ۱۲ نفر کاهش یافت، اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته چهار بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر ادامه داد: در حال حاضر یک بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری است.

ملکی‌زاده گفت: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۶ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه روزهای بدون مورد فوت ناشی از ابتلاء به کرونا در استان بوشهر ادامه دارد.

ملکی‌زاده درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر نیز گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون، متأسفانه ۲ هزار و ۲۳۱ هم استانی جان خود را به دلیل ابتلاء به کرونا از دست داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اضافه شدن یک مورد مثبت جدید به آمار کل مبتلایان کرونا در استان خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۸ هزار و ۶۴۴ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۴ آبان ۱۴۰۱

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۵۴ بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و یک روز دیگر بدون فوتی کرونا در کشور نیز به ثبت رسید.

به گزارش ایسنا، از دیروز تا امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۵۵ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۱۳ نفر ماند.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۳۴ هزار و ۲۵۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۱۶۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۲۷۴ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۸۰۰ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۹۸۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۳۲ هزار و ۶۳ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۴ هزار و ۴۰۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

همچنین در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست، ۷ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۸۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۶۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر