پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۴۲۳
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۳

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته حوضه‌های آبریز تنگستان لایروبی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی عصر چهارشنبه در نشست ستاد بحران شهرستان تنگستان اظهار داشت: با شروع فصل بارندگی، چهار منطقه که دارای حوضه آبریز هستند، در دو بخش شهرستان لایروبی خواهد شد.

وی اضافه کرد: عملیات لایروبی حوضه‌های آبریز آباد، سمل و خاییز در بخش مرکزی و حوزه آبریز شهر دلوار در بخش دلوار، با کمک شهرداری آباد، راهداری و نیروی دریایی سپاه عامری ظرف دو هفته آینده اجرایی خواهد شد.

لطفی خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان با استفاده از تمام ابزارها و امکانات و ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان، اجازه ندهند مسائل به نقطه بحران رسیده و با تدبیر خود پیش از ایجاد بحران و یا مشکل خاصی، اقدامات لازم را در دستور کار داشته باشند.

وی با هشدار نسبت به آغاز فصل شیوع بیماری آنفولانزای مرغی خاطرنشان کرد: شهرداران به شبکه دامپزشکی برای جلوگیری از انتشار و شیوع بیماری آنفولانزای مرغی کمک کرده و بر بازارهای موجود در سطح شهر و فروشندگان دوره‌گردی که اقدام به فروش حیوانات خانگی به صورت غیرمجاز می‌کنند، نظارت داشته باشند.

فرماندار تنگستان تاکید کرد: به هشدارهای هواشناسی با توجه به شروع فصل بارش توجه بیشتری شود و مدیران در ایام بارندگی تمام وقت در شهرستان و یا محل کار حضور داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر