پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۴۷۱
پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: بازنگری طرح جامع تفصیلی شهر دلوار مطالبه شورای شهر بوده و در حال حاضر بخشی از کار نیز انجام شده و مقرر شد تا ۲ ماه آینده این پروسه به پایان برسد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی صبح پنج شنبه در نشست بررسی طرح جامع تفصیلی شهر دلوار با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری استان، اظهار داشت: با توجه به اراده مدیران حوزه عمرانی استانداری، اقدامات خوبی در این یک سال اخیر در زمینه راه، مسکن و الحاق زمین به شهرهای استان بوشهر انجام شده است که زمان اجرای آنها در حالت معمول به چندین سال می‌رسید.

فرماندار تنگستان بیان کرد: طرح جامع تفصیلی شهر دلوار حدود یک دهه است که مطالبه شورای شهر بوده و در حال حاضر بخشی از کار نیز انجام شده است و مقرر شد تا دو ماه آینده این پروسه به پایان برسد.

وی یادآور شد: شهر دلوار از شهرهای برجسته استان هست که در حوزه گردشگری و اقتصادی می‌تواند در برخی زمینه‌ها به عنوان شهر معین در استان بوشهر باشد.

لطفی ضمن اشاره به اینکه بیش از ۷۵۰ کیلومتر مجموع مسیرهای بخش دلوار است که دارای آمار بالایی در استان است، خاطرنشان کرد: در نوروز سال امسال، شهر دلوار به همراه بوشهر و گناوه بیشترین مسافر را به خود دید و باید در این چند ماه مانده تا عید نوروز با ایجاد یک سری زیرساخت‌ها و ترمیم مسیرهای ارتباطی و همچنین امکانات مورد نظر مردم، یک سری اقدامات در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر