جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۴۹۴
پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۹

فکرشهر: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: حدود هزار و ۸۰۰ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر استان فاقد شغل هستند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، نعمت‌الله غلامپور ظهر پنج شنبه در نشست کارگروه اشتغال و کاریابی ایثارگران جنوب استان بوشهر در فرمانداری کنگان اظهار داشت: در استان بوشهر حدود هزار و ۸۰۰ نفر از فرزندان مجموعه شاهد و ایثارگر استان فاقد شغل هستند، البته کارهای با همکاری نهادها و ارگان‌های مربوطه جهت رفع این موضوع در نیم اول سال انجام شده که باید سرعت بخشی بیشتری به آن داد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اضافه کرد: در مجموعه‌های صنعتی جنوب استان نیز فرصت‌های شغلی فراوانی است که با همکاری مدیران این مجموعه‌ها برنامه‌های و امکان اشتغال فرزندان معظم شهدا در حال پیگیری است که بزودی برخی از این عزیزان با توجه به مدارک شغلی مرتبط با مجموعه‌های صنعتی جنوب استان به کار گرفته می‌شوند.

وی به همکاری استاندار بوشهر در امر اشتغال اشاره کرد و گفت: استاندار بوشهر بخشی از وقت خود را به برنامه ریزی جهت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر گذاشته است و تاکید فراوانی جهت اولویت اشتغال این عزیزان در ارگان‌های مختلف دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر