جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۵۳۰
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر آب و اشتغال را از مشکلات مهم در استان دانست و گفت: مسئولان عزمی جدی برای رفع مشکلات مردم استان بوشهر داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف به خوبی نقش‌آفرینی کرده و شاهد برکات فراوانی هستیم.

وی رفع مشکلات توسط مسئولان را یک ضرورت دانست و ادامه داد: اشتغال، آب، تسهیل گری در امر ازدواج، تأمین مسکن ارزان قیمت و استفاده از نیروهای بومی در مراکز صنعتی و اشتغال از مسائل مهمی است که باید دنبال شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران با آژانس بین المللی اتمی همکاری نکرده است، تصریح کرد: محکومیت اخیر آژانس علیه ایران به منظور تلاش برای اعمال فشار علیه کشور ما صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد آشوب، تخریب و اغتشاش توسط استکبار جهانی در نقاط مختلف کشور برای تجزیه و ضعیف کردن ایران افزود: دنبال سوریه‌سازی ایران هستند و می‌خواهند اتفاقات کشور سوریه را در ایران تکرار کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری به اقدامات تروریستی در ایذه، اصفهان و دیگر نقاط اشاره کرد و ادامه داد: این اغتشاش‌ها کار ملت ایران نیست بلکه این توطئه بیگانگان است که با مدیریت آنان به دنبال تخریب خانه و خانواده هستند.

وی با بیان اینکه دشمن از ابزار رسانه برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند گفت: مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر امروز با وجود این همه جنایت و سنگ اندازی در مسیر انقلاب اسلامی مدعی آزادی ایران هستند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ایران با انقلاب اسلامی از سلطه شما آزاد شد تاکید کرد: شما امروز به دنبال بازگشت ایران به اسارت قبل از انقلاب هستید.

وی با اشاره به خیانت‌ها و جنایت‌های استعمار پیر انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران اسلامی افزود: ملت ایران یقین داشته باشند که دشمن یک ملت هیچگاه دوست نمی‌شود و آنها تنها به دنبال این هستند که ایران و انقلاب اسلامی را دچار بحران کنند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: با وجود تمام توطئه‌های استکبار جهانی اما ایران و ایرانی با آن تاریخ پرشکوه و با رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت نخواهد گذاشت که دشمن به اهداف خود برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر