چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در ساحل آب‌شیرین‌کن بوشهر؛
فکرشهر: پدر و مادر یک خانواده 5 نفره پس از نجات فرزندان خود از آب دریا، در ساحل بوشهر غرق شدند...
کد خبر: ۱۲۷۵۷
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۱

فکرشهر: پدر و مادر یک خانواده 5 نفره پس از نجات فرزندان خود از آب دریا، در ساحل بوشهر غرق شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ظهر پنج شنبه، 11 تیرماه، فرزندان کوچک خانواده ای اهل روستای تل اشکی در اطراف بوشهر که به ساحل آب‌شیرین‌کن بوشهر رفته بودند، پس از ورود به آب دریا دچار حادثه شدند که توسط والدین خود نجات یافتند ولی پدر و مادر غرق شدند.

\n\n

بر اساس این گزارش، پس از این که فرزندن دچار حادثه می شوند، پدر و مادر برای نجات آنان به دریا می زنند که پس از نجات فرزندان خود، متاسفانه آنها غرق‌ شده و تلاش برای نجات شان بی‌فایده می ماند.

\n\n

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تایید این خبر به فکرشهر گفت: ساحل آبشیرین کن سرباز نگهبان داشته و  تعدادی از سربازان نیروی دریایی ارتش و مردم حاضر در محل برای نجات این افراد تلاش کردند، ولی پدر و مادر خانواده جان خود را از دست دادند.

\n\n

سید مجید حسینی افزود: پس از اطلاع حادثه به اورژانس، بلافاصله نیروها اعزام شدند ولی متاسفانه وقتی به محل حادثه رسیدند پدر و مادر خانواده دچار خفگی شده بودند و با وجود انتقال به بیمارستان سلمان فارسی بوشهر، تلاش ها نتیجه‌بخش نبود و جان خود را از دست دادند.

\n\n

وی افزود: پدر این خانواده حدودا 50 ساله و مادر نیز 40 ساله بوده است و 3 فرزند این خانواده نیز 7، 5 و 3 ساله بودند که پس از نجات از غرق شدن توسط پدر و مادر خود، والدین شان را از دست دادند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر