جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۷۷۷
سه‌شنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: فرماندار تنگستان از آغاز ساخت و نوسازی پنج مدرسه تخریبی در تنگستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی صبح سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی از برنامه‌های مهم در شهرستان تنگستان است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: با مشارکت دهیاران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین تأمین اعتبارات لازم، کمبود چهار کتابخانه در سطح شهرستان جبران شده و هم از نظر محتوایی و حجم کتب موجود و هم از نظر سخت‌افزاری، کتابخانه‌های سطح شهرستان را تجهیز کنیم.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: در شهرستان تنگستان به فضل الهی بابت اجماع خوبی که در بین مسؤلین شکل گرفته، اقدامات خوبی در حال انجام بوده و یا در دستور کار است.

وی افزود: در طرح جهش تولید مسکن، در سال جاری با ساخت هزار مسکن روستایی، از نرم استانی نیز پیشی خواهیم گرفت؛ همچنین در بهسازی مسکن روستایی در سال پیش، حائز بهترین آمار نسب به متوسط استانی شدیم.

لطفی افزود: بیش از ۵۳۰ هزار متر آسفالت در سطح شهرستان انجام شده و با توجه به افزایش اعتبارات ارزش افزوده در استان، زمینه برای فعالیت‌ها و طرح‌های جدید در سطح شهرها و روستاها نیز فراهم شده است.

مقام عالی دولت در تنگستان خاطرنشان کرد: اقدامات مجلس انقلابی و دولت خدمتگذار در همین یک سال اخیر در سطح کشور و استان مشهود بوده و در سطح شهرستان نیز با پشتیبانی و همراهی نماینده محترم مردم شریف دشتی و تنگستان در مجلس، برای رفع کمبودها و مشکلات شهرستان سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام شده است.

فرماندار تنگستان افزود: در حوزه آب و برق با اقداماتی که انجام شد، خوشبختانه کمترین تنش را در یک سال اخیر در شهرستان داشتیم؛ همچنین نوسازی چندین مدارس تخریبی شهرستان در دستور کار قرار گرفت و امکانات و تجهیزات مورد نیاز مدارس را تأمین کردیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر