پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۷۷۹
سه‌شنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: دبیر ستاد ازدواج دانشجویی استان بوشهر گفت: تاکنون ۱۵۰ زوج استان بوشهر در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام رضا جمالی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تسهیل ازدواج دانشجویی در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و برنامه‌های مهمی را داریم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی در اسفند ماه امسال خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۵۰ زوج در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان بوشهر با اشاره به تسهیلاتی که این نهاد برای زوج‌های دانشجو در نظر گرفته است گفت: تاکنون برای ۱۰۴ زوج با مشارکت خیران جهیزیه تأمین و ۷۰ میلیون تومان برای هر زوج در نظر گرفته شده که ۲۶ میلیون تومان آن را زوجین پرداخت می‌کنند.

وی از تأمین اعتبارات لازم برای خرید جهیزیه زوجین دانشگاه‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این راستا خیران در تأمین جهیزیه این زوج‌ها به ارزش هفت میلیارد تومان مشارکت کرده‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خلیج فارس بوشهر پرداخت وام بدون بهره به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای هر زوج را از دیگر تسهیلات فراهم شده برای زوج‌های دانشجویی استان اعلام کرد و گفت: برای تأمین مسکن زوج‌های دانشگاه خلیج‌فارس اقدامات مهمی انجام شده که با بودجه مصوب منازل نیروی دریایی ارتش بازسازی و در اختیار زوج‌ها قرار می‌گیرد.

جمالی اعزام زوج‌ها به مشهد مقدس را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: ازدواج به هنگام، آگاهانه، پایدار و ساده ویژه دانشجویان مورد توجه قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر