جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و ترویج سنت حسنه اکرام و اطعام 50 هزار قرص نان صلواتی پخت و بین روزه داران برازجانی توزیع شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مسئول ستاد مردمی کریم اهل بیت(ع) برازجان جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین مجتبی(ع) و با همکاری 10 نانوایی در شهر برازجان و روستاهای حومه اقدام به پخت نان و توزیع آنها بین روزه داران شهر برازجان شد.\n\nهادی صالحی بیان داشت: این کار نیکو با همکاری خیرین صورت گرفت و در این راستا هر نانوایی بطور میانگین پنج هزار قرص نان را پخت و به مردم روزه دار بصورت صلواتی اهداء کرد.
کد خبر: ۱۲۷۸۴
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

فکرشهر: به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و ترویج سنت حسنه اکرام و اطعام 50 هزار قرص نان صلواتی پخت و بین روزه داران برازجانی توزیع شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مسئول ستاد مردمی کریم اهل بیت(ع) برازجان جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین مجتبی(ع) و با همکاری 10 نانوایی در شهر برازجان و روستاهای حومه اقدام به پخت نان و توزیع آنها بین روزه داران شهر برازجان شد.

\n\n

هادی صالحی بیان داشت: این کار نیکو با همکاری خیرین صورت گرفت و در این راستا هر نانوایی بطور میانگین پنج هزار قرص نان را پخت و به مردم روزه دار بصورت صلواتی اهداء کرد.

\n\n

وی گفت: بالغ بر 80 میلیون ریال در این زمینه با مشارکت خیرین هزینه شد.

\n\n

مسئول ستاد مردمی کریم اهل بیت (ع) برازجان ترویج فرهنگ اطعام و اکرام ایتام و صدقه و توجه به اقشار نیازمند و ضعیف جامعه را از اهداف مهم این کار نیکو خواند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر