شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۸۵۳
چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷

فکرشهر: سرپرست واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت کارآفرینی و اشتغال اقدامات خوبی انجام داده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احسان بهمیاری سه شنبه شب در نشست با نماینده محترم مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به موفقیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بحث کارآفرینی و اشتغال زایی بیان داشت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت کارآفرینی و اشتغال اقدامات خوبی انجام داده و توانسته در راستای مأموریت اصلی خود حرکت کند.

سرپرست واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر افزود: ۶۰ در صد از دانش آموختگانی که مهارت دارند مستقیماً وارد بازار کار می‌شوند و بسیاری از نیازهای صنایع ما به تکنسین‌ها بر می‌گردد که دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌تواند در این زمینه کمک شایانی به آموزش عالی کشور کند.

وی گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در حال حاضر با ۳ آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران بوشهر الزهرا (س)، آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر (امام خامنه ای) و آموزشکده فنی و حرفه‌ای کنگان در ۳۶ رشته و با داشتن بیش از ۳٠۰۰ دانشجو در استان در حال ارائه خدمت به جوانان این مرز و بوم است.

وی اضافه کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به عنوان دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با فرصت‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار در حوزه‌های مهارتی، تکنولوژی و همچنین افزایش اشتغال مولد و کاهش بیکاری، رسالت و مأموریت خود را دنبال می‌کند.

اعتماد به آینده شغلی بر انگیزه دانشجویان می‌افزاید

زهرا حاجیانی رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران بوشهر الزهرا (س) با تاکید ایجاد اعتماد به آینده شغلی دانشجویان، خواستار تأمین امکانات مورد نیاز مرکز شد و افزود: حمایت مسئولان در تأمین ملزومات، توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل پروژه‌های عمرانی منجر به آموزش صحیح به دانشجویان خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر