پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۸۸۱
چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ از کاهش ۴۰ درصدی تعداد بیکاران این جزیره خبر داد و گفت: جذب اعتبار تسهیلات خانگی در خارگ حدود ۴۰۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدرضا دشتی زاده صبح چهارشنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: بسیج، الگوی واقعی برای پیشرفت در گام دوم انقلاب است که باید از این ظرفیت بیشترین بهره را گرفت.

وی اضافه کرد: موفقیت‌های بسیج نشان داده که این نهاد مردمی برای پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، فناوری و خدماتی برنامه‌محور است و در این مسیر هدفمند عمل می‌کند.

بخشدار ویژه خارگ افزود: در زمینه تأمین دارو مورد نیاز اهالی جزیره خارگ در این مدت اقدامات بسیار مؤثری با هم افزایی حوزه درمان این جزیره صورت گرفت و به صورت مستمر در حال واردات دارو به جزیره خارگ هستیم.

وی تصریح کرد: به زودی پایگاه انتقال خون جزیره در جزیره خارگ راه اندازی خواهد شد، تجهیزات این پایگاه با هم افزایی شرکت پتروشیمی در هفته آینده خریداری خواهد شد.

دشتی زاده در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه با ایجاد یک کارگروه در زمینه تأمین ارزاق عمومی اهالی صبور جزیره خارگ، شاهد هستیم تأمین آرد مصرفی و ارزاق جزیره به صورت مدون در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ گفت: در ابتدای آغاز کار در این بخشداری ۳۰۶ بیکار بومی در جزیره وجود داشت که با هم گرایی صورت در جزیره خارگ ۴۰ درصد تعداد بیکاران جزیره کاهش یافت و حدود ۶۵ نفر متقاضی جدید ثبت نام کرده‌اند که هم اکنون ۱۹۶ بیکار در جزیره خارگ داریم.

دشتی زاده یادآور شد: جذب اعتبار تسهیلات خانگی در خارگ حدود ۴۰۰ درصد افرایش یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر