جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۸۸۲
چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف دو دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در عملیات مشترک پلیس عسلویه و کنگان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر چهارشنبه در جمع با خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان کنگان در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و بر اساس اطلاعات دریافتی از جابجایی یک محموله قاچاق به صورت کلان با خبر شده که موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با رصد و کنترل محور مواصلاتی به سمت استان‌های همجوار با همکاری مأموران پلیس شهرستان عسلویه تعداد دو دستگاه کامیون مورد نظر شناسایی و در یک عملیات منسجم هر دو خودرو توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.

سردار سوسنی عنوان داشت: مأموران در بازرسی از وسایل نقلیه توقیفی یک دستگاه بابکت، تعداد ۲۱ هزار لوازم جانبی موبایل، تعداد ۵ دستگاه پیانو، تعداد ۵ دستگاه قهوه ساز و ۵ دستگاه باند خانگی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ارزش کالای مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۱۶ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این راستا ۲ نفر متهم دستگیر که به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر