جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی از تشکیل هفت کمیته برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو صبح شنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان دشتی اظهار داشت: دستورالعمل زمانبندی انتخابات سال جاری ابلاغ شده و به منظور پیگیری و اجرای موثر مسائل مرتبط با انتخابات، فعالیت ستاد انتخابات شهرستان دشتی کلید خورده است.\n\nوی افزود: ملاک و معیار ستاد انتخابات شهرستان، رعایت دقیق قانون و ایجاد بستر لازم برای مشارکت باشکوه مردم و بی‌طرفی کامل مجموعه فرمانداری است.
کد خبر: ۱۲۷۸۹
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹

فکرشهر: فرماندار دشتی از تشکیل هفت کمیته برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو صبح شنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان دشتی اظهار داشت: دستورالعمل زمانبندی انتخابات سال جاری ابلاغ شده و به منظور پیگیری و اجرای موثر مسائل مرتبط با انتخابات، فعالیت ستاد انتخابات شهرستان دشتی کلید خورده است.

\n\n

وی افزود: ملاک و معیار ستاد انتخابات شهرستان، رعایت دقیق قانون و ایجاد بستر لازم برای مشارکت باشکوه مردم و بی‌طرفی کامل مجموعه فرمانداری است.

\n\n

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دشتی ادامه داد: سیاست محوری در مسائل انتخابات شهرستان دشتی، تکیه بر بی‌طرفی و امانتداری است.

\n\n

مهرجو خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا با همدلی و همراهی دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های ستاد، انتخابات را به صورت کاملا قانونی و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی افزود: از کمیته‌ها می‌خواهیم ضمن آسیب‌شناسی در حوزه‌های کاری خود، ارائه طریق کنند تا پیشنهادات مهم در اجرای دقیق انتخابات مورد عمل واقع شود.

\n\n

فرماندار دشتی از تشکیل هفت کمیته برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد و گفت: این کمیته‌ها شامل فناوری اطلاعات، پشتیبانی، امنیتی، استعلامات و حراست، اخبار و اطلاعات، حقوقی و آموزش است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر