پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۹۹۹
جمعه ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که ملت با بصیریت ایران پشتیبان قوی برای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند و این مهم را با حضور تاثیرگذار در عرصه های مختلف بارها به اثبات رساندند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی پنجشنبه در گردهمایی جهادگران فاطمی استان که در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، افزود: اقشار مختلف مردم همچنان تا سر حد جان پای ارزش های والای انقلاب اسلامی ایستاده اند و موید این مطلب مهم و اساسی نیز حضور آنان در عرصه های مختلف و به ویژه در رویارویی با اغتشاشگران اخیر در کشورمان است.

وی ادامه داد: دشمنان با اعمال تحریم های ظالمانه و حمایت از اغتشاشات اخیر قصد ضربه زدن به نظام را دارند اما ملت ایران تا سرحد جان پای نظام و رهبری ایستاده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیان کرد: دشمنان با هجوم رسانه ای و ایجاد جنگ‌روانی علیه امت اسلامی، ثابت کردند که در اغتشاشات اصل دین و ولایت را نشانه گرفتند، اما مردم انقلاب و با بصیرت ایران حتی یک لحظه پشت رهبری را خالی نکردند و با حضور در صحنه خود ثابت کردند که همچنان دوستدار انقلاب و رهبری هستند.

سردار نقدی افزود: در اغتشاشات اخیر انسان های ناجوانمرد، افراد بیگانه را به شهادت می رساندند تا دشمنان با هجوم رسانه ای و تحریک مردم، آن را به پای نظام بنویسند.

وی ادامه داد: افرادی که شعار زن، زندگی و آزادی سر می دهند پیاده نظام دشمنان و فریب خوردگانی هستند که به ارزش های اسلامی ضربه وارد کرده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: عظمت ملت ایران در پایبندی به انقلاب دشمنان را شگفت زده کرده است چرا که مردم با بصیرت کشورمان، حسرت ضربه زدن به انقلاب را به دل دشمنان گذاشته اند.

سردار نقدی با اشاره به اعمال فشارها و تنگناهای های اقتصادی ناشی از تحریم های دشمنان، افزود: مردم با ایستادگی در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان، نظام اسلامی را در دستیابی به اهداف خود همراهی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه فریب خوردگانی که در اغتشاشات اخیر کشورمان حضور داشتند، نباید از بازگشت دوباره آنان به آغوش انقلاب ناامید و مایوس بود، گفت: با یک گفت و گوی منطقی می توان بخش زیادی از این افراد را به آغوش گرم انقلاب بازگرداند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه بالاترین کار و جهاد در گروه های جهادی، گفت و گو با فریب خوردگان حاضر در اغتشاشات اخیر است تا دوباره به آغوش انقلاب بازگردند، اظهارکرد: گروه های جهادی بانوان باید این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

سردار نقدی افزود: کسی که طعم شیرین خدمت در گروه های های جهادی را چشیده باشد، هیچ گاه فریب دشمن را نمی خورد.

وی با بیان اینکه کار و خدمت در گروه های جهادی از اجر و ثواب بالایی برخوردار است، گفت: اگر فعالیت گروه های جهادی نبود،کشورمان امروز با مشکلات زیادی مواجه بود.

در پایان این مراسم از گروه های جهادی برتر مازندران با اهدای هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر