پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۰۱۳
جمعه ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۵

فکرشهر: با حضور معاون وزیر آموزش پرورش و رییس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کل کشور، دو پروژه در بخش شبانکاره شهرستان دشتستان افتتاح شد و چند بازدید هم به عمل آمد.

به گزارش «فکرشهر»، افتتاح چمن مصنوعی اردوگاه شهید باهنر شبانکاره یکی از این پروژه ها بود که با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید. همچنین مدرسه سه کلاسه روستای «دهداران علیا» از توابع بخش شبانکاره افتتاح شد. این مدرسه در قالب بنیاد برکت با اعتبار ۲ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع احداث شده است.

به گزارش روابط عمومی بخشداری شبانکاره، در این روز، معاون وزیر آموزش و پرورش، از دبستان تخریبی «شهید ریسی نژاد» شبانکاره نیز بازدید کرد.

وی در دیدار با پدر شهید «ریسی نژاد» نیز قول داد که «در آینده نزدیک کلنگ مدرسه تخریبی شهید ریسی نژاد به زمین زده خواهد شد» و نوسازی این مدریه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

همچنین در این دیدار، «حسینی»، بخشدار شبانکاره، و «رستمی» رییس اداره آموزش پرورش منطقه شبانکاره، مسائل و مشکلات فضاهای آموزشی بخش شبانکاره و اردوگاه شهید باهنر این منطقه را عنوان و خواستار رفع مشکلات شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر