شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۰۵۷
شنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: رئیس اداره ایمنی و آتشنشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مانور اطفای حریق و امداد و نجات در بندر خارگ برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، ایمان زیارتی زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مانور اطفای حریق و امداد نجات با مشارکت واحدهای مختلفی از اداره بندر و دریانوردی خارگ و شماری از دستگاه‌های ذیربط در بندر خارگ برگزار شد.

رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهرافزود: مانور اطفا حریق و امداد و نجات بر اساس برنامه تقویمی سالانه برگزار شد که در قالب این برنامه بخشی از مانور در بوشهر و بخشی دیگر نیز در بنادر تابعه انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: افزایش توان عملیاتی و علمی نیروها هدف عمده برگزاری مانور بندر خارگ بود که با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته با موفقیت تمام محقق شد.

زیارتی زاده ادامه داد: در برگزاری مانور اطفا حریق و امداد و نجات بیش از ۲۰ نیروی عملیاتی حضور داشتند که علاوه بر اداره بندر و دریانوردی بندر خارگ، شرکت پایانه‌های نفتی خارگ، شهرداری و دریابانی خارگ نیز حضور پررنگ و مؤثری در مانور داشتند.

وی عنوان کرد: برای چند ماه منتهی به پایان سال نیز مانورهای متعددی پیش بینی شده که بر اساس برنامه زمانبندی نسبت به برگزاری آنها اقدام خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر