سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۰۷۲
شنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۱

فکرشهر: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار بسیجیان با ایشان، با یادآوری اینکه در جغرافیای سیاسی جهان اسلام بسیج جایگاه برجسته ای دارد، افزودند: جبهه استعمار غرب نسبت به غرب آسیا رویکرد خاصی دارد زیرا این منطقه مهم است، مهمترین عامل حرکت چرخ های صنعتی غرب نفت است که در این منطقه وجود دارد.

به گزارش «فکرشهر» از انتخاب، آیت الله خامنه ای به بیان ویژگی های جغرافیایی و ژئوپلیتیکی غرب آسیا و بویژه ایران پرداختند و با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی دلهای ملت های همسایه ایران را دگرگون کرد، گفتند: آمریکایی ها به این فکر افتادند که قبل از اینکه به ایران حمله کنند، کشورهای همسایه که عمق راهبردی جمهوری اسلامی هستند را فلج کنند، این نقشه را خود آمریکایی ها در سال ۲۰۰۶ افشا کردند و گفتند باید ابتدا ۶ کشور عراق، سوریه، لبنان، لیبی، سودان، سومالی ابتدا ساقط شوند، بعد به سراغ ایران بیایند.

ایشان افزودند: جمهوری اسلامی در شمال آفریقا مطلقا ورود نکرد، اما در این سه کشور، عراق، سوریه و لبنان سیاست ایران کارکرد پیدا کرد که نتیجه آن شکست آمریکا در این کشورها شد.

فرمانده معظم کل قوا با اشاره به رشادت های شهید قاسم سلیمانی افزودند: اسم حاج قاسم برای دشمنان ایران مغضوب است زیرا پرچم سیاست جمهوری اسلامی که نقشه عمیق دشمن را خنثی کرد، در دست حاج قاسم سلیمانی بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر