شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۱۳۳
يکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: امروز حاکم و تأمین‌کننده امنیت در خلیج فارس نظام مقدس جمهوری اسلامی است که برای آن خون‌های پاکی ریخته شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح یکشنبه در آئین صبحگاه مشترک نیروی دریایی ارتش به مناسبت هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: خداوند کسانی که در راه او ایستادگی و مقاومت می‌کنند را دوست دارد.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ۲۶ سال پیش مراسم صبحگاه باشکوهی با حضور فرمانده کل قوا در همین مکان برگزار شد.

استاندار بوشهر با تبریک هفته بسیج و هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: امام دستور بسیج را دادند تا از این طریق نظام مردمی اسلامی که برخاسته از رأی مردم بود را مردمی کنند و امنیت، سیاست، اقتصاد اقتصاد و فرهنگ و… مردمی شود.

وی با بیان اینکه بسیج در ۴۳ سال انقلاب در عرصه‌های مختلف نقشی که حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب از آنها خواسته بود را به خوبی ایفا کرده است ادامه داد: در دفاع مقدس عملیات مروارید توسط نیروی دریایی ارتش با مرکزیت بوشهر با پشتیبانی پایگاه ششم شکاری طرح‌ریزی شد.

محمدی‌زاده بیان کرد: با این عملیات انهدام سکوهای نفتی عراق در دستور کار قرار گرفت و امکان صادرات نفت از آنها سلب شد و بخش قابل توجهی از قوای نیروی دریایی عراق منهدم شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اضافه کرد: امروز خون شهدای دریایی ما در خلیج فارس و دریای عمان در کنار وحدت ارتش و سپاه قدرت بازدارندگی را برای ما به ارمغان آورده است. جدیدترین مصداق آن، بازی‌های جام جهانی قطر است که با امنیت کامل در حال برگزاری است.

استاندار بوشهر ادامه داد: امروز حاکم و تأمین‌کننده امنیت در خلیج فارس نظام مقدس جمهوری اسلامی است که برای آن خون‌های پاکی ریخته شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر