جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۱۴۳
يکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۵

فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان از آغاز زندگی زناشویی تعداد ۱۰۱ نوعروس و اهدا جهیزیه به این عزیزان در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مراد شمس الدینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت افزود: در آستانه ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و همچنین هفته گرامیداشت بسیج و در راستای تحکیم و تقویت بنیان خانواده با هدف توانمند سازی جوانان و هدایت این عزیزان در عرصه روابط خانوادگی و تأکید دین مبین اسلام به انجام این فریضه دینی، توفیق حاصل شد تا جهت محقق شدن یکی از سرفصل‌های کاری در حوزه حمایت زیرساخت‌های لازم در این مسیر توسط امداد برداشته شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان بیان داشت: تأمین کمک هزینه جهیزیه به گروه‌های هدف یکی از سیاست‌های راهبردی کمیته امداد بوده که با بهره گیری از توان مالی خیرین و اعتبارات دولتی میسر می‌شود.

۱۰۱ نوعروس با حمایت کمیته امداد برازجان زندگی خود را آغاز کردند

وی گفت: کمیته امداد برازجان با همکاری بنیاد مستضعفان تعداد ۱۰۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در هفته بسیج اهدا کرده است که اقلام آن شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جارو برقی می‌باشد.

شمس الدینی تصریح کرد: برای هر سری جهیزیه مبلغ ۳۰ میلیون تومان هزینه شده که جمعاً بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر