پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۱۵۴
يکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۰

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری برای برخی از نقاط این استان بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز با افزایش تدریجی سرعت وزش بادهای شمالی بر روی دریا و تداوم وزش آن تا اوایل وقت سه شنبه، سواحل استان مواج و متلاطم خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین پیش بینی می‌شود از روز چهارشنبه علاوه بر افزایش پوشش ابر در سطح استان در برخی از نقاط استان بارش پراکنده رخ دهد.

مساعدی گفت: از روز چهارشنبه جهت باد نیز جنوبی است اما به طور مجدد در روز پنجشنبه و جمعه سرعت وزش بادهای شمالی افزایش می‌یابد که دنبال آن دما نیز روند کاهشی پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، به تدریج افزایش سرعت وزش باد و طی صبحگاه در برخی نقاط غیر ساحلی با مه صبحگاهی پیش بینی می‌‎شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و به تدریج ۱۴ تا ۴۸ و در سواحل و روی دریا گاهی تا ۵۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و از امشب در فراساحل ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر پیش بینی می‎‌شود

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۱۳ ، مد اول ساعت ۱۱:۳۴، جزر دوم ساعت ۱۴:۴۷ و مد دوم ساعت ۲۲:۰۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر