جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۱۷۷
يکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

فکرشهر: معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا وخدمات در این استان در سال جاری منجر به تشکیل حدود ۲هزار و ۵۰۰ فقره پرونده تخلف صنفی شده است.

به گزارش فکرشهر، نصراله کشاورز عصر یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: امسال تاکنون بیش از ۱۵هزار و ۳۹۷ فقره عملیات بازرسی و نظارت از نحوه عرضه کالا و خدمات در استان بوشهر انجام شده که در نتیجه آن حدود ۲ هزارو ۵۰۰ پرونده تخلف به ارزش ۹۵ میلیارد ریال تشکیل و برای طی فرآیند قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی اظهارداشت: این بازرسی‌ها در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و برای بررسی چالش‌های احصا شده در نحوه عرضه کالا و خدمات انجام شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: از مجموع بازرسی‌های صورت گرفته، امسال هفت هزار و ۷۲۰ فقره بازرسی نوبه‌ای، چهار هزار و ۳۲۸ فقره طرح‌های نظارتی مانند عید نوروز و ماه مبارک رمضان و دیگر طرح های نظارتی، یکهزار و ۵۲۹ مورد شکایات مردمی و یکهزار و ۸۲۰ فقره گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی انجام شده است .

کشاورز توصیه کرد: هم استانی‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مانند گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و صدور فاکتور می‌توانند از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت شکایت‌ها و گزارش‌های خود را منعکس نمایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر