جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۳۱۴
سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۳

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: در حال حاضر پنج بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، حسن ملکی زاده اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته هیچ بیمار جدیدی در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری نشده و این در حالی است که ۶ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر اضافه کرد: در حال حاضر پنج بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند که خوشبختانه هیچ بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بستری نیست.

وی از تداوم روزهای بدون فوتی کرونا خبر داد و افزود: تعداد جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر ۲ هزار و ۲۳۱ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر تعداد کل مبتلایان را ۱۰۸ هزار و ۶۵۱ نفر عنوان کرد.

آخرین آمار کرونا در ایران، 8 آذر ماه ۱۴۰۱

با ادامه شیب کاهشی بیماران مبتلا به کرونا و مرگ‌ومیر ناشی از این بیماری در کشور، امروز پنجمین روز متوالی بدون فوتی کرونایی نیز در کشور ثبت شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی وزارت بهداشت، از روز جمعه چهارم آذر ماه تا امروز سه‌شنبه، هشتم آذر ماه ۱۴۰۱، هیچ فوتی کرونایی در کشور گزارش نشده است.

بر این اساس با ادامه روند کاهشی ابتلا و مرگ ناشی از کووید ۱۹ در کشور، امروز  پنجمین روز متوالی بدون فوتی کرونایی نیز در کشورمان رقم خورد.

بر این اساس طبق اعلام وزارت بهداشت، مجموع جان باختگان کرونایی در کشور در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۳۳ نفر باقی مانده است.

در عین حال طی پنج روز اخیر، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده است و به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور از ابتدای شیوع این بیماری تا هشتم آذر ماه ۱۴۰۱ به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۶۶۴ نفر رسیده است.

همچنین در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست، ۳ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی، ۱۱۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۳۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر