پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۳۹۳
چهارشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷

فکرشهر: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

به گزارش فکرشهر، مصطفی خاکساری قهرودی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا در بوشهر افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات ۲۲۰ هزار فرصت شغلی در کشور برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد فراهم شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از تاکیدهای رهبر معظم انقلاب توانمندی مددجویان و رساندن آنان به درآمد پایدار و اشتغال است، در زمان حاضر ایجاد فرصت شغلی و گام برداشتن در مسیر خودکفایی مددجویان از برنامه های راهبردی کمیته امداد به شمار می‌رود.

خاکساری قهرودی افزود: در همین ارتباط براساس برنامه تکلیف شده امسال با کمک دولت باید ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی برای ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد پرداخت شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم با دریافت بموقع و کامل تسهیلات از بانک‌های عامل فرصت‌های شغلی تعریف شده برای مددجویان کمیته امداد محقق شود.

خاکساری قهرودی با بیان اینکه همه کارهای برای تحقق این شمار فرصت شغلی آماده است و تقدیر از بانک‌های عامل بخاطر پرداخت تسهیلات مورد نیاز گفت: با توجه به فرصت باقی‌مانده تا پایان سال انتظار می‌رود روند پرداخت این تسهیلات در کشور سرعت گیرد.

قائم مقام کمیته امداد در باره تامین مسکن مددجویان زیر پوشش افزود: تامین مسکن یکی دیگر از وظایف کمیته امداد است که از محل اعتباراتی که دولت مشخص کرده، کمک‌های مردمی و زکات جمع آوری شده و از طریق تفاهم نامه‌های مختلف اجرا می‌شود.

خاکساری قهرودی اضافه کرد: در برنامه نهضت ملی جهش تولید مسکن از سهم سالانه یک میلیون واحد مسکونی دولت ۳۶۰هزار واحد برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد کشور احداث می‌شود.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر انتظار می‌رود ۲۲ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد مورد بهره برداری قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر