چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۴۷۰
پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: نخستین رویداد استعداد یابی بازی سازی (بوت کمپ) با حضور مربیان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این استان از امروز پنجشنبه آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالرحیم افروغ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این رویداد که در مرکز کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس در حال برگزاری است ۱۰۷ نفر از جوانان استان بوشهر شرکت دارند.

وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده رویداد استعداد یابی بازی سازی تا روز دوشنبه ادامه دارد و بعد از سه روز آموزش افراد با فنون بازی سازی آشنا می‌شوند و سپس به تیم‌ها و گروه‌هایی تقسیم می شوند و هر یک از این تیم‌ها با ایده‌های خاصی که دارند به بازی سازی اقدام می‌کنند.

افروغ یادآورشد: با برگزاری این رویداد آموزشی بچه‌هایی که در رشته بازی سازی استعداد دارند همدیگر را می‌شناسند و می‌توانند از توانایی‌های همدیگر در این خصوص استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با حمایت از این تیم‌ها تلاش می‌شود بازی‌هایی در فضای گفتمانی و زیست بوم استان بوشهر ایجاد شود.

وی درخصوص برگزاری رویداد استعدادیابی بازی سازی رایانه ای گفت: سیستم تولید بازی‌های رایانه ای در خارج از کشور طراحی و جهت دار ارائه می‌شود.

افروغ ادامه داد: هدف جهان غرب از بازی‌های رایانه ای تخریب روحیه مقاومت و به خدمت گرفتن اندیشه های نیروی انسانی جامعه هدف است.

وی با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب درخصوص بازی‌های رایانه ای طراحی شده از سوی غرب گفت: هر چند محدود اما کارهای خوبی در زمینه تولید بازی‌های رایانه ای انجام شده و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این زمینه مهم است.

افروغ از دانشگاه خلیج فارس، آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سپاه امام صادق (ع)، کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان و پارک علم و فناوری برای برگزاری این رویداد مهم تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر