پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۴۷۸
پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: استانداری و مجموعه مدیران آن لکوموتیو پیشرفت استان بوشهر محسوب می‌شوند و در فعال شدن و به حرکت در آوردن همه بخش‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری دارند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر پنج شنبه در جمع مسئولان واحدهای مختلف استانداری بوشهر اظهار داشت: در برهه کنونی که انقلاب اسلامی حاکم است، خدمت یک نعمت و زندگی در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران حکمرانی می‌کند توفیق الهی است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران را الهی‌ترین نظام سیاسی در جهان است افزود: در این شرایط نظام اسلامی ایران برابر کفر صف آرایی کرده است.

وی بیان کرد: بدون شک آیندگان به مسئولان و ملت ایران اسلامی در ایستادگی مقابل کفار افتخار می‌کنند.

استاندار بوشهر شباهت تاریخی شرایط امروز را همانند جنگ احزاب و خندق دانست و گفت: خداوند امروز شرایط را همانند صدر اسلام برای ملت نظام اسلامی ایران فراهم کرده، تمام اسلام در مقابل تمام کفر قرار گرفته است.

حوادث اخیر کشور یک فرصت است

محمدی‌زاده با بیان اینکه حوادث اخیر در کشور را یک فرصت است، بیان کرد: حوادث اخیر یک فرصت تلقی می‌شود، امروز نظام اسلامی ایران، به‌صورت متحد در یک خاکریز و سنگر، مقابل کفار ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه سنگر کنونی خاکریز اسلام، خدا، انقلاب اسلامی و مردم است گفت: همه کفار در این عرصه دنبال فتح این خاکریز هستند و ملت مسلمان و ولایی ایران از این سنگر دفاع می‌کنند که باید قدر این شرایط و فرصت فراهم شده درک شود و برای آن ایفا نقش کنیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه خدمات و فعالیت‌ها در این شرایط به عدد قابل قیاس و محاسبه نیست خاطر نشان کرد: شهدای گرانقدر همه هستی خود را در برای احیا دین خداوند متعال و حفظ انقلاب اسلامی فدا و نثار کردند، امتداد راه کار و فعالیت این عزیزان وظایف همگانی و رسالت تاریخی است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه آیندگان از جنگ‌ها و ایستادگی فولادی امروز ملت ایران اسلامی در برابر کفار و دشمنان اسلام یاد و افتخار می‌کنند گفت: نسل‌های آینده از مقاومت فولادی مردم ایران برای حفظ نظام اسلامی ایران در برابر دشمنان یاد و بازگو می‌کنند. ‌

وی جایگاه مدیران در بخش‌ها و واحدهای مختلف استانداری را بسیار مهم و حساس دانست و خاطر نشان کرد: این مسئولان به‌عنوان نماینده حاکمیت نظام اسلامی ایران محسوب می‌شوند و از این جایگاه باید کار تعقیب و دنبال شود و هر کس در موقعیت خودش باید این نقش به خوبی ایفا کند.

استاندار بوشهر تسریع در ارائه خدمات بدون وقفه را یک ضرورت دانست و گفت: استانداری و مجموعه مدیران آن لکوموتیو پیشرفت استان محسوب می‌شوند و در فعال شدن به حرکت در آوردن همه بخش‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری دارند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه مدیران مختلف استانداری در همه حوزه‌ها باید شاخص باشند افزود: این مدیران باید بیشتر زحمت بکشند و کمتر برخوردار باشند و تحقق این مهم اثرگذاری مهمی در جامعه هدف ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران ۴۳ سال است با کفار در حال جنگ است تصریح کرد: ملت ایران، برای حفظ نظام اسلامی ایران همواره با معاندان و دشمنان در حال نبرد است و در این راستا بیش از ۲۵۰ هزار نفر جان خود را فدا کرده‌اند و این در حالی است که ملت ۸۰ میلیونی نظام اسلامی ایران ۴۳ سال در حال جنگ هستند.

محیط و فضا معنوی و انقلابی شود

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید محیط و فضا معنوی و انقلابی شود افزود: مسئولان استانداری باید نماد انقلابی استان باشند و حضور در برنامه‌های انقلابی، معنوی و فرهنگی یک ضرورت است.

محمدی‌زاده با تأکید بر ارتقای محیط‌های معنوی و انقلابی در دستگاه‌های اجرایی گفت: مسئولان باید به رفتار و اخلاق معنوی و انقلابی در اجتماع و محیط کاری توجه ویژه کنند.

وی توسعه فضای دوستانه، برادرانه و خیرخواهانه در محیط‌های کاری را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: محیط کاری و اجرایی اگر معنوی، انقلابی و رفتار مسئولان و کارکنان برادرانه بود تحولات مهمی رخ می‌دهد و به بدنه جامعه منتقل می‌شود.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش مسئولان مدیران در بخش‌های مختلف استانداری افزود: انسان در پایان مسئولیت لذت آن کارهای بزرگی می‌برد که انجام داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر