سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۴۹۰
پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۴

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: روسای دانشگاه‌های شهرستان گناوه نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان برگزار کنند و به سئوالات و ابهامات آنها پاسخ دهند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد تقی صفری صبح پنج شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با تاکید بر اهمیت توجه به اقامه نماز اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان تلاش می‌کنند بین مردم به ویژه جوانان و نماز فاصله بیندازد و ارتباط معنوی مردم با خداوند کم شود باید برای ایجاد این پیوند معنوی تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

فرماندار گناوه افزود: برپایی نماز جماعت در مدارس با انتخاب امام جماعت برگزار شود و نسبت به برگزاری این فریضه در مدارس اهتمام شود.

وی گفت: مسیرهای ورودی، میادین و سطح شهر نمادها و مطالب پیرامون اهمیت نماز با نصب بنر توسط شهرداری و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی به شکل برجسته و زیبا مزین شود.

وی گفت: ادارات در تابلوهای اعلانات مطالبی با موضوع نماز و یادآوری اهمیت آن نصب کنند که در معرض دید همگان باشد و به برپایی نماز جماعت نیز توجه شود.

صفری ادامه داد: بانگ اذان در مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات پخش شود و به گونه‌ای تنظیم شده باشد که اذان و دعوت به نماز اطلاع رسانی شود.

وی بیان کرد: باید زمینه پاسخ گویی به جوانان پیرامون نماز فراهم و برنامه ریزی شود تا بتوانند سوالات خود را بپرسند و پاسخ مناسب به آنها داده شود.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: مسئول ستاد نماز شهرستان و مدیر آموزش و پرورش، ادارات و مراکز آموزشی و مدارس برتر در برگزاری نماز را هر ماه معرفی و در جلسات فرهنگ عمومی مطرح کنند تا مورد تشویق قرار گیرند.

وی با اشاره به در پیش بودن ۱۶ آذر، روز دانشجو بیان کرد: برگزاری مراسم روز دانشجو با دعوت از سخنران و توجه به دانشجویان و به شکل مناسبی برگزار شود.

فرماندار گناوه با بیان اینکه از نقدهای سازنده استقبال می‌کنیم گفت: باید از نقدهای سازنده، منصفانه و راهگشا در رفع مسائل جامعه توسط دانشجویان استقبال و به آنها پاسخ منطقی دهیم و ما آماده پاسخ گویی به این قشر هستیم.

فرماندار گناوه بیان کرد: مصوبات جلسه فرهنگ عمومی به ادارات ابلاغ شود که در جریان مصوبات باشند و در جلسات بعدی اقدامات ادارات مشخص شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر