سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۶۳۵
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۶

فکرشهر: استاندار بوشهر از تلاش ویژه برای توسعه ورزش‌های ساحلی در استان خبر داد و گفت: زیرساخت‌های ورزش استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر شنبه در بازدید از مسابقات تکواندو ساحلی اظهار داشت: دریا و ساحل از مهمترین ظرفیت‌ها در استان بوشهر هستند که تلاش می‌شود به خوبی از این ظرفیت استفاده شود.

وی از تخصیص اعتبارات مناسب برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر دارای قابلیت‌های بسیار خوبی برای ورزش‌های ساحلی است.

استاندار بوشهر بیان کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر دارای ورزشکاران ملی‌پوش در ورزش‌های ساحلی است، تلاش می‌شود که زمینه توسعه این ورزش‌ها در استان فراهم شود.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی از جمله رشته‌های ساحلی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام اضافه کرد: تلاش داریم ضمن شناسایی مسائل و مشکلات ورزشکاران برای رفع این مشکلات تلاش ویژه‌ای داشته باشیم.

محمدی‌زاده از توسعه امکانات در ورزش‌های ساحلی استان خبر داد و افزود: حمایت از تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی استان بوشهر را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی تصریح کرد: ورزش‌های ساحلی به عنوان ورزش مدال‌آور و قهرمان‌پرور در استان بوشهر محسوب می‌شود که برای توسعه زیرساخت‌های این رشته‌ها برنامه ویژه‌ای داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر