جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۶۳۶
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۸

فکرشهر: مدیر اداره بندر و دریانوردی دیر گفت: ترخیص کالاهای رسوبی و متروکه در بندر دیر سرعت می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، راحله پورمحمد بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی پرونده‌های مربوط به کالاهای رسوبی و متروکه در بندر دیر اظهار داشت: حضور مدیران کل بازرسی، جمع آوری و فروش اموال تملیکی و ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر و همچنین معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر فرصتی بود تا روند شتاب بخشی ترخیص کالا از بندر دیر مورد بررسی قرار گیرد.

مدیر اداره بندر و دریانوردی دیر با اشاره به اینکه بندر از بنادر مهم و شاخص جنوب استان بوشهر است افزود: این بندر در چند سال اخیر در عرصه تجارت خارجی بخوبی ظاهر شده است.

وی ادامه داد: دیر در بحث صادرات و ترانزیت به کشور قطر از بنادر پیشگام جنوب کشور است که به فراخور این جایگاه برنامه ریزی ویژه ای برای تسهیل در فعالیت تجار و بازرگانان منطقه در حال انجام است.

مدیر اداره بندر و دریانوردی دیر اظهار کرد: فعالان اقتصادی در بندر دیر مطالباتی در حوزه کالاهای رسوبی و متروکه دارند که با حضور مدیران اقتصادی استان پیگیری‌های خوب و مؤثری برای تحقق خواسته‌های آنان انجام شد.

پورمحمد با بیان اینکه بندر دیر در حوزه زیرساختی پروژه‌های ارزشمندی در دست اجرا دارد خاطرنشان کرد: محوطه سازی به مساحت سه هکتار و پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ از جمله این پروژه‌ها هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر