جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۶۸۷
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) از برگزاری هشتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری در روز ۱۳ آذرماه خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره برگزاری کنگره علمی پژهشی علامه بلادی بوشهری اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده این کنگره دوشنبه ۱۳ آذر ماه ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح با حضور مسئولان استانی، علما، فضلا، طلاب و فرهیختگان استان در مصلی جمعه بوشهر برگزار شود.

وی اضافه کرد: حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران ویژه این مراسم است که علاوه بر این آیات صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حسینی بوشهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از دیگر سخنران این کنگره خواهند بود.

دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس و تدوین دانشنامه و تجلیل آثار برتر و شایسته تقدیر بخشی از برنامه‌های این کنگره است.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه حدود ۱۵۰ اثر به دبیرخانه‌های این کنگره ارسال شده است، عنوان کرد: پس از ارزیابی آثار از سوی داوران کمیته علمی کنگره طی دو مرحله، ۱۲ اثر به عنوان برتر و ۲۰ اثر نیز به عنوان شایسته تجلیل انتخاب شده است.

دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) اظهار داشت: برای تجلیل و بزرگداشت از خدمات آیت الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی، ویژه برنامه‌ای در این مراسم نیز برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر