شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۷۵۴
دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

فکرشهر: استاندار بوشهر از تلاش ویژه برای رفع مشکلات مردم خبر داد و گفت: ضعف‌ها در استان بوشهر تبدیل به فرصت برای خدمت به مردم می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده یکشنبه‌شب در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر هیچگاه مقابل متجاوزین به این آب و خاک کرنش نکرده و تاریخی بزرگ در عرصه مقاومت و ایستادگی دارند.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر با مقاومت بزرگ خود ضامن امنیت خلیج فارس بوده است اضافه کرد: مردم این استان ۲۴۰ سال پیش با فرماندهی میر مهنای بندر ریگی توانستند پرتقال و هلند را شکست دهند.

استاندار بوشهر با اشاره به آمادگی کامل مردم استان بوشهر برای حفاظت و حراست از مرزهای آبی کشور خاطرنشان کرد: رئیس‌علی دلواری و یارانش با هدایت علمای دینی حماسه بزرگی را در مقابل انگلیسی‌ها خلق کردند و در دفاع مقدس نیز مردم استان بوشهر حماسه‌آفرین بودند.

وی ادامه داد: مردم استان بوشهر ابهت پوشالی آمریکایی را در خلیج فارس دفن کردند و شهید نادر مهدوی و یارانش درس بزرگی به آمریکایی‌ها دادند که هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه مقاومت مردم استان بوشهر باعث فروپاشی استعمارگران و متجاوزین شده است افزود: مردم استان بوشهر با تفکر بسیجی و زیر سایه ولایت، در کنار نیروهای مسلح امنیت خلیج فارس را تأمین می‌کنند.

وی با اشاره به پیشرفت‌ها و توسعه‌های انجام گرفته طی یک سال اول دولت سیزدهم در استان بوشهر، گفت: با شناسایی ضعف‌ها به دنبال تبدیل آنها به فرصت‌هایی برای خدمت بیشتر به مردم هستیم.

نشست شورای اداری استان بوشهر با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر