پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۷۶۲
دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته زیرساخت‌های سلامت شهرستان دشتی ارتقا پیدا می‌کند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی بحرانی صبح دوشنبه در آئین گرامیداشت میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار در جمع منتخبین کادر پرستاری بیمارستان زینبیه و مراکز خدمات جامع سلامت این شهرستان اظهار داشت: حضرت زینب سلام الله علیها بانوی فداکاری است که نامش با ایثار و شهادت و مهربانی و عطوفت عجین بوده است.

وی رسالت و جاودانگی حضرت زینب کبری سلام علیها را نه تنها از بعد پرستاری از بیماران بلکه بسیار فراتر از آن و پرستاری از دین، ولایت و نهضت خونبار حسینی دانست و افزود: در پاسخ به این سوال که چرا میلاد این بانوی بزرگوار به عنوان روز پرستار نامیده شده باید گفت هدف از آن تقویت روحیه ایثارگرانه و فداکارانه در جامعه بزرگ پرستاری بوده است.

فرماندار دشتی به دوران هشت ساله دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که پرستاران با کمترین امکانات و در سخت‌ترین شرایط با به خطر انداختن جان خود متعهدانه به ارائه خدمت به مجروحان جنگ می‌پرداختند که در این میان جمعی از آنان به شهادت رسیدند و جمعی نیز به خیل جانبازان و آزادگان پیوستند.

وی خاطر نشان کرد: در عرصه مبارزه با کرونا نیز پرستاران به پای تعهد و پیمان خود فداکارانه ایستادند و شهدای والا مقامی را تقدیم نمودند از جمله شهید محمدرضا رزمی که یاد و نامش به عنوان شهید مدافع سلامت شهرستان دشتی جاودانه خواهد بود.

وی به مشکلات قشر پرستار اشاره کرد و گفت: تمام تلاش دولتمردان در جهت رفع مشکلات پرستاران است تا با آرامش خاطر کامل به ارائه خدمت به بیماران بپردازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر