جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۷۶۴
دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

فکرشهر: رئیس اداره مخابرات گناوه گفت: با اجرای تعویض کافوی مسی قدیمی به کافوی نوری جدید، معضل و مشکل دیرینه چندین ساله خطوط ارتباطی تلفن ثابت و اینترنت ۲ محله پرجمعیت این بندر برطرف شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، فاضل کدایی افزود: در این ارتباط کارشناسان فنی این اداره با انجام عملیات برگردان کافوی مسی ۳۴ مرکز امام خمینی (ره) با کافوی نوری در کوتاه ترین زمان ممکن قطع ارتباط تلفنی مشترکان، سیستم قدیمی را جمع آوری و به سیستم جدید متصل کردند.

وی اظهارداشت: در اجرای این طرح که به طول تقریبی سه کیلومتر از مرکز تا کافو با نصب تجهیزات مورد نیاز صورت گرفت، اینترنت ای دی اس ال حدود ۴۰۰ مشترک ساکن در محلات محدوده ترمینال مسافربری و خیابان بهار شهر گناوه ارتقای سرعت یافت و شماره تلفن‌های ثابت آنها تغییر کرد و جدید شد.

کدایی گفت: با اجرای این طرح در این محلات تعداد مشترکان بهره‌مند از اینترنت با سرعت به ۸۰۰ مشترک رسبد.

رئیس مخابرات گناوه افزود: این طرح در بقیه محلات گناوه نیز استمرار خواهد یافت و مرحله بعدی برای ساکنان مهر در محله نوروز آباد و کوی بعثت انجام می‌شود.

وی یادآورشد: در محله نوروزآباد، عملیات کابل کشی فیبر نوری به عمل آمده است و باید عملیات کابل برگردان برای اتصال ساکنان این منطقه به اینترنت با ارتقای سرعت انجام شود.

رئیس مخابرات گناوه تعداد اشتراک تلفن ثابت این شهرستان را ۲۲ هزار مشترک اعلام کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر