پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۷۸۰
دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹

فکرشهر_ مصطفی منفرد: رییس شورای شهر خارگ در پی اطلاع از افزایش نرخ بلیط کشتی برای ساکنان جزیره خارگ گفت : متاسفانه افزایش نرخ بلیط کشتی علی رغم تلاش های شورای شهر با افزایش بیش از یک بار در سال و بالا رفتن نرخ بصورت چند برابری؛ در استان مصوب شده است.

به گزارش «فکرشهر»، «لطف اله علی پور» رئیس و سخنگوی شورای خارگ در پی اطلاع از افزایش نرخ بلیط کشتی برای ساکنان جزیره خارگ گفت : متاسفانه افزایش نرخ بلیط کشتی علی رغم تلاش های شورای شهر با افزایش بیش از یک بار در سال و بالا رفتن نرخ بصورت چند برابری؛ در استان مصوب شده است و باعث نارضایتی شهروندان گردیده و پس از انتشار این خبر همه ی اعضای شورای شهر در تلاش برای حل این موضوع شدند تا این موضوع منتفی شود.

وی همچنین افزود : مشکل تردد اهالی خارگ مدت هاست که پابرجا مانده و با پیگیری بسیاری از مسئولان و در پی مصوبه ی هیات دولت در سفر به استان بوشهر مقرر شد با تخصیص اعتبار علاوه بر چارتر کردن کشتی های جدید برای اهالی جزیره در پرداخت سوبسید و تعدیل نرخ بلیط نیز، اثر گذاری شود که علی رغم تحقق بودجه هنوز این اتفاق نیفتاده است.

رییس شورای شهر خارگ تصریح کرد؛ با تدبير رياست محترم جمهور ،وزير محترم نفت و نماينده محترم مجلس ،قرار بود بار سنگين اقتصادی تردد دریایی از روی دوش مردم خارگ برداشته شود نه این که شرایط سخت تری را بر مردم تحمیل کنند.

رییس شورای شهر خارگ اذعان کرد: سوال مهمی که اکنون مطرح شده این است که علی رغم تامین بودجه ی چارتر کردن کشتی و صندلی های آن از ماه ها قبل هنوز ، کشتی جدیدی به خط تردد دریایی خارگ وارد نشده تا با ایجاد جو رقابتی بتوان خدمات مطلوب تر و ارزان تری ارائه کرد.

علی پور در پایان از همه ی مسولان خواست تا با جدیت در کنار اعضای شورای شهر پیگیر این مساله باشند و در جهت برقراری عدالت اجتماعی، نرخ بلیط شناورها تعدیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر