پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره صنعت معد ن وتجارت دشتستان برلزوم حل مشکلات در ثبت نام متقاضیان کارت ملادلات مرزی تاکیدکرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، در جلسه ای که در سالن جلسات اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان برگزارگردید مشکلات سامانه ثبت دفاتر پیشخوان در ثبت نام متقاضیان کارت مبادلات مرزی مطرح شد.\n\nرییس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان اظهارداشت: دفتر پیشخوانی که سامانه آنها برای ثبت نام متقاضیان کارت مبادلات مرزی با مشکلاتی روبرو هستند باید این موضوع را تا قبل از مهرماه سالجاری به این اداره اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۲۸۷۹
چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۰

فکرشهر: رییس اداره صنعت معد ن وتجارت دشتستان برلزوم حل مشکلات در ثبت نام متقاضیان کارت ملادلات مرزی تاکیدکرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در جلسه ای که در سالن جلسات اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان برگزارگردید مشکلات سامانه ثبت دفاتر پیشخوان در ثبت نام متقاضیان کارت مبادلات مرزی مطرح شد.

\n\n

رییس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان اظهارداشت: دفتر پیشخوانی که سامانه آنها برای ثبت نام متقاضیان کارت مبادلات مرزی با مشکلاتی روبرو هستند باید این موضوع را تا قبل از مهرماه سالجاری به این اداره اطلاع دهند.

\n\n

وی افزود: تعاونی مرزنشینان دشتستان با مشکل بدهی مالیاتی روبروست که درآینده دراین خصوص جلسه ای برگزار خواهد شد.

\n\n

شهسوار قائدی درمورد تعاونی مرزنشینان اذعان داشت: تعاونی مرزنشینان لیست اعضاء خود را جهت اطلاع رسانی بیشتر و هدایت متقاضیان برای ثبت نام در اختیار دفاتر پیشخوان قرارمیدهند.

\n\n

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این خصوص به بخشهای تابعه اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر