شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۸۲۹
سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: وضعیت سرویس‌های ایاب و ذهاب و کمپ‌های کارگری در پارس جنوبی بهبود یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اکبر پورات صبح سه‌شنبه در نشست با مدیران فازهای پارس جنوبی و پتروشیمی‌های مستقر در استان و نمایندگان کارگری در شهرستان عسلویه اظهار داشت: کارگران سرمایه اصلی جمهوری اسلامی به شمار می‌روند، که باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: با رصد کامل و رسیدگی به مسائل و مشکلات کارگران زحمتکش، همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری مسئولیت داریم.

وی افزود: در همین راستا به هر طریق ممکن، پیمانکاران موظف به پرداخت مطالبات کارگران هستند و باید بازرسی‌های ایمنی و محیط کارگری بطور کامل و مستمر انجام شود.

پورات با تاکید بر توجه به وضعیت کمپ‌های کارگری، سرویس‌های ایاب و ذهاب کارگران و رعایت اصول ایمنی در کارگاه‌ها، گفت: همچنین تعلل و تأخیر در خصوص پرداخت حقوق و مطالبات کارگران از جانب مدیران شرکت‌ها و پیمانکاران پذیرفتی نیست.

وی همچنین از مدیران فازهای پارس جنوبی، پتروشیمی و شرکت‌های مستقر در استان به دلیل اقدامات خوب و جهادی در بحث تولید و حمایت از کارگران تشکر کرد و افزود: در جنگ اقتصادی که در حال حاضر قرار داریم، تولید و عملیات دو تکیه‌گاه در فازهای پارس جنوبی و پتروشیمی‌ها هستند و در این بخش مدیران و کارکنان این حوزه در پارس جنوبی از جان مایه گذاشتند.

در پایان این نشست از تعدادی مدیران پتروشیمی‌ها که در بخش تولید، اقدامات جهادی و همکاری در تأمین امنیت فضای کار و کارگری نقش بسزایی داشتند تجلیل شد.

این نشست با حضور مدیران کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه‌ای استان و تمامی مسئولان مرتبط با حوزه کارگری در حضور جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ نفر برگزار شد که به مدت سه ساعت به طول انجامید و دغدغه‌های حوزه کاری در بخش‌های مختلف مطرح شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر